Optie 'active topics' toevoegen?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.

Optie 'active topics' toevoegen?

Bericht door JvS »

Beste forumbeheerders. Dit forum is niet zo heel druk en wel interessant. Gevolg: Ik wil alle topics zien en lees er veel :). Ik gebruik daarvoor de optie 'nieuwe berichten'. Maar het nadeel hiervan is dat hier alleen de nieuwe berichten staan. Als ik per ongeluk nog een keer op die link klik, dan ben ik alle nieuwe berichten kwijt. Of als ik even een topic lees en de volgende dag de rest wil lezen, moet ik ook handmatig op zoek naar topics die voor mij nog steeds nieuwe berichten zijn.

Is het daarom mogelijk om een echte 'alle / de laatste 100 actieve topics' te laten zien? Gesorteerd op de laatste reactie? Aan het briefje voor het topic kan ik al zien of ik alle reacties al heb gelezen of niet. Het verdwijnen van dat briefje, maar niet het hele topic, zou ik heel prettig vinden :).
anonamemouse

Bericht door anonamemouse »

dat gaat in deze antieke versie van het bulletin board niet lukken.
nog een reden voor een upgrade...
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

:lol: :oops:
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.

Bericht door JvS »

Jammer de bammer dus :'(
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

nog ff geduld, we zijn aan het voorbereiden op de upgrade (maar dat zijn we al een tijdje, vandaar de :oops: )
b_force
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door b_force »

Al een paar jaar toch al :lol: :wink:

Ik zag laatst de nieuwe update van diyaudio, en dat vond ik echt geweldig.
Very basic, maar zeer overzichtelijk en doeltreffend.

Zo mis ik heel erg de optie om goed te kunnen zoeken, vooral in een topic zelf. Zeker als een topic dik 10 pagina's begint te worden.

Maargoed als er voor de rest hulp nodig is van anderen hier, laat het aub weten. Er is hier op het gebied van webdesign en forums maken OOK genoeg kennis heb ik als vernomen. :wink:
JvS

Re: Optie 'active topics' toevoegen?

Bericht door JvS »

Ik zie ineens dit topic. Ik wil bij deze hulde uitroepen voor het toegevoegd zijn van de actieve topics!

Dus: Hulde!
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”