Ik zoek een volume regelaar voor mijn luidsprekers die ik via 0-10V kan aanspreken. Op die manier kan ik via mijn domotica het volume van mijn luidsprekers instellen.
PS Ik zoek wel een kant-en-klaar product. Hopelijk ben ik op het juiste forum en kan iemand me helpen.
Mvg
Ivan
Volume regelaar via 0-10V
Moderator: Beheerdersteam
Re: Volume regelaar via 0-10V
Beste ivan
je zult inmiddels een oplossing hebben gevonden kan niets geen reacties terug vinden maar ben met het zelfde aan het zoeken, heb wel wat gevonden om via 0-10 volt audio te regelen alleen zit is een vrij duur product
Mvg Rick
je zult inmiddels een oplossing hebben gevonden kan niets geen reacties terug vinden maar ben met het zelfde aan het zoeken, heb wel wat gevonden om via 0-10 volt audio te regelen alleen zit is een vrij duur product
Mvg Rick
