Pagina 1 van 1

fuzz face distortion pedaal voor gitaar

Geplaatst: ma 20 jul 2009, 20:31
door sevenup
Ik heb een leuk distortion pedaaltje gemaakt voor mijn gitaar. Het gaat om de zogenaamde "Fuzz Face". Een simpel schema met goed geluid. Hieronder wat fotos van het pedaaltje en het schema.

Geplaatst: ma 20 jul 2009, 20:35
door b_force
Leuk, ziet er hip uit 8)

Hoe heb je die letters gedaan?

Geplaatst: ma 20 jul 2009, 20:58
door sevenup
b_force schreef:
Leuk, ziet er hip uit 8)

Hoe heb je die letters gedaan?
Bij de Zeeman hebben ze vellen met plakletters voor 1 euro. Leuk lettertype met glitters :)

Geplaatst: ma 20 jul 2009, 22:41
door b_force
super!

8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: wo 29 jul 2009, 20:56
door ray5150
Dat ziet er heel mooi uit, die afwerking. vind dat van die letters wel grappig.
Ben je alleen niet bang dat hij omkukelt om dat de schakelaar zo dicht bij de rand zit?
Ik ben ook nog van plan om wat dingen na te bouwen, Een Rat, een Tubedriver en een MXR dynacomp. ligt al jaren te wachten.. :cry: :cry:

Geplaatst: do 30 jul 2009, 9:23
door Apparition
ray5150 schreef:
Dat ziet er heel mooi uit, die afwerking. vind dat van die letters wel grappig.
Ben je alleen niet bang dat hij omkukelt om dat de schakelaar zo dicht bij de rand zit?
Ik ben ook nog van plan om wat dingen na te bouwen, Een Rat, een Tubedriver en een MXR dynacomp. ligt al jaren te wachten.. :cry: :cry:
Gewoon met genoeg velcro vastzetten op je board dan kukelt ie echt niet om.

Geplaatst: do 30 jul 2009, 17:08
door ray5150
Apparition schreef:
Gewoon met genoeg velcro vastzetten op je board dan kukelt ie echt niet om.
Die truuk ken ik wel, maar hoe kan ik weten of hij een board heeft?

Geplaatst: do 30 jul 2009, 21:23
door sevenup
ray5150 schreef:
Apparition schreef:
Gewoon met genoeg velcro vastzetten op je board dan kukelt ie echt niet om.
Die truuk ken ik wel, maar hoe kan ik weten of hij een board heeft?
Haha, ik heb geen board. Ik heb er geen last van dat hij kantelt bij intrappen van de schakelaar. Gaat wel goed.

Geluid is best leuk. Met de fuzz potmeter naar links is er iets distortion met een donkerder geluid. Hoe verder naar rechts hoe meer overdrive en ook wordt hete geluid scheller/feller. Leuk voor solowerk.