Yarland nieuws

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Yarland nieuws

Bericht door Roland »

Nieuw model Yarland versterker en een aantal upgrades van de Yarlands.

Afbeelding

Yarland FV34BIIISA Push Pull EL34 voor 499.- euro.

Eindelijk een betaalbare en goed klinkende Yarland met wat meer power. Een 2A3 versterker met 2 maal 8 Watt is natuurlijk prachtig maar het aantal luidsprekers wat je er op kunt aansluiten is helaas zeer beperkt. De bovenstaande Yarland FV34B versterker stuurt de Azumi's (85 dB) erg goed aan. We verwachten de Yarland FV34B eind april op voorraad. Uiteraard uitgevoerd met ClarityCap SA condensatoren. De Yarland FV34B gaat 499.- euro kosten.

Power 30 Watt per kanaal.
2 x 6N3 voorbuizen. 4 x EL 34 eindbuizen . 1 x 6N3 gelijkricht buis.
Drie ingangen.
4 en 8 Ohm luidspreker uitgangen.
Gewicht 17 kg.

Afbeelding

Yarland Pro88IISA versterker. KT 88 PP, nieuwe versie voor 1099.- euro

Krachtige Push Pull KT88 versterker. Volledig Hardwired opgebouwd. Deze versterker zit vol met kleine detail oplossingen die de prestaties ten goede komen. Zoals het paartje EL 84 buizen om het rooster van de KT88's te voeden. De aan / uit knop om de feedback te omzeilen, de dubbele uitgangstransformatoren, etc, etc. Wij leveren deze versterker met JJ electronic KT 88 eindbuizen. In onze oren een van de fraaiste KT88's verkrijgbaar.

Afbeelding

Yarland EU version

In samen werking met Yarland bieden we voortaan een EU versie aan van alle versterkers. Dit om ons te onderscheiden van grijze import uit China met transformatoren gewikkeld voor 220 Volt.

- drie line ingangen op alle Yarlands (1 extra ingang is dat voor de FV34C, FV34A en de P100)
- nettere vergulde cinch ingangen.
- extra keuze taps op de trafo voor 4 en 8 Ohm voor de FV34AIIISA en de FV35A versterker.
- Bias van buiten af te regelen op de pro88se, FV34B, FV34A en de FV35A
- transformatoren gewikkeld voor 230 Volt.
- standaard uitgevoerd met ClarityCap SA koppelcondensatoren.
- netter doosje voor de buizen.

Afbeelding

Afbeelding

In April hoop ik de nieuwe Yarland site online te krijgen. In drie talen plus een dealer map , etc, etc. Hij is bijna klaar. http://www.yarland.eu

Groet Roland
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

De nieuwe Yarland site is online http://www.yarland.eu Nu nog Caps&Coils en Crafty er netjes aan vast knopen en het is weer een enigzins overzichtelijk geheel te noemen :)

Groet Roland
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Hoeveel aparte website heb je nu ? :lol: :lol: 8)

crafty, caps and coils en ook nog Yarland.

Nouja we kunnen je iig wel vinden!
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

LOL,

Daar is dit nu net de oplossing voor. Bovenin kan je wisselen tussen Crafty, Yarland en Caps&Coils. De bedoeling is dat het wat overzichterlijker word. Nu stond alles her en der verspreid.

Afbeelding

Crafty: speakers
Yarland: versterkers
Caps&Coils: filter onderdelen en de webshop voor Crafty en Yarland.
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Wat een geklungel. Mijn webburo heeft Caps&Coils over Yarland heen geparkeerd....

Yarland.eu is hopelijk morgen weer online.

Groet Roland
Gebruikersavatar
Nijn
Berichten: 278
Lid geworden op: za 23 okt 2004, 22:31

Bericht door Nijn »

Roland schreef:
Daar is dit nu net de oplossing voor. Bovenin kan je wisselen tussen Crafty, Yarland en Caps&Coils. De bedoeling is dat het wat overzichterlijker word. Nu stond alles her en der verspreid.
Toen die yarland.eu site nog niet 'gecapt':wink: was, werkte dat. Alleen zie ik - met safari op een mac - op zowel de crafty- als capsandcoilssite de benodigde buttons om te wisselen niet opduiken. Het lijkt me dat die op die sites er ook moeten zijn toch?

Groetjes,
Martin
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

Klopt als een bus. Die knopjes komen ook op Crafty en Caps&Coils. Die twee sites lopen nog achter bij Yarland. Daar ben ik mee bezig. Crafty komt ook in een nieuw jasje met meerdere talen en dealeroverzicht.

Eerst maar weer eens Yarland online krijgen. Caps&Coils was net van hosting bedrijf verhuisd. De achterkant bij NXS is nogal onoverzichtelijk. Acounts die caps&coils heten met domeinen naam Crafty waar Yarland geparkeerd staat. Zo komen we de pasen wel door :)

Groet Roland
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi,

Yarland.eu werkt nu weer :) . Nu ligt Crafty eraf... :x Ben de sites aan het aanharken. Ze stonden bij verschillende hosting bedrijven.

Einde van de dag hopelijk ook weer Crafty online.

Groet Roland
Gesloten