Vintage Harman Kadon Problemen

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Mischa
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.

Vintage Harman Kadon Problemen

Bericht door Mischa »

Hi .Ik heb een Harman Kardon citation 16 kunnen kopen . Nu heb ik ook de tech. manual en hierin staat duidelijk vermeld wat er moet worden ingesteld

0 pot onbelast 10 milivolt
iddle current po ook 10 milivolt

bij 1 van de mono blokken lukt dit wel maar bij de andere krijg ik de 0 pot niet goed ingesteld onbelast .

nu de grap de versterker die 250 milivolt spaning heeft inplaats van de gewenste 10 milivolt onbelast corrigeerd zich zelf belast . De offset word dus recht getrokken . dit kan een aantal seconden duren en dit lijkt raar omdat de conus even aan het zoeken is. Nu speelde ik net een cd af waar achteraf een offset in zit bij het harder of zachter zetten van mn pre amp gaan de speakers dan heftig klappen en dan zoekt het weer rustig de 0

ik neem aan dat er een aantal auto correctie dingen op de print zitten en vraag me af of dit normaal is . en ook of het normaal is dat bij het uitzetten de speakers nog even naspelen en dan weg vloepen en bij het aanzetten even een pokje geven .

Ik zou graag de manual even willen mailen naar 1 die mij kan advizeren
Plaats reactie