Seas G18 RNX/P nog ergens te koop?

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Sqoda

Seas G18 RNX/P nog ergens te koop?

Bericht door Sqoda »

Hallo,

Ik ben momenteel bezig met mijn eerste "echte" zelfbouwproject in de homeaudio. Monitors op basis van Seas en vifa. Een bouwpaket in 2003 gekocht bij InDivid Akustik, maar omdat mijn jongste dochtertje toen pas goed begon te lopen en in een overdaad van enthausiasme de surrounds van de woofers in mijn vloerstaanders trok, heb ik de bouw maar op ijs gelegd.

Nu ben ik dus begonnen en ze moeten dadelijk komen in mijn HT/Luister ruimte dus had ik graag naderhand een center met de zelfde drivers.

Ik ben dus maar eens gaan surfen naar de drivers, de tweeter is geen probleem maar de woofers zijn blijkbaar niet leverbaar. Wie weet of ze wel nog ergens leverbaar zijn of misschien onder een ander typenummer als wat op de stikker op de woofer staat vermeld.

Het gaat dus om de Seas G18 RNX/P

Zo ver ben ik nu.....nu klaar maken om de lakken:

Afbeelding
Afbeelding
MarcoSQ

Bericht door MarcoSQ »

Lastig te vinden denk ik, wordt al een poosje niet meer gemaakt volgens mij. Volgens Clofis worden ze iig niet meer geleverd.

Ik zie ze hier te koop staan, maar dat zal wel weer een lieve duit kosten om ze hierheen te krijgen.... : http://www.solen.ca/pub/cms_nf_catalogu ... =&niveau3=
Edo
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Edo »

Wordt inderdaad lastig vrees ik, maar misschien kun je eens kijken naar de H1215-08 CA18RNX.
Deze is nog wel leverbaar en redelijk vergelijkbaar met jou G18.
Sqoda

Bericht door Sqoda »

Ojee....dat word dan gelijk een complete behuizing met bijbehorend filter ontwerpen....en dat voor mijn tweede bouwproject! :?

Achja.......je moet een hobby hebben :P
Plaats reactie