hij heeft (nog) geen echte winkel, maar wel biedt hij dit:
RumoH schreef:
We gaan U als klant de mogelijkheid bieden om de luidsprekers te kunnen beluisteren. Hiervoor zullen we enkele recente bouwpakketten in elkaar zetten. U kunt deze luidsprekers op afspraak bij ons ophalen om ze mee te nemen naar huis, zodat U ze kunt beluisteren in uw eigen omgeving/kamer en met uw eigen apparatuur. Op deze pagina komen de luidsprekers te staan die we opgebouwd en wel zullen gaan aanbieden.
Heeft ie al die speakers die hij als bouwpakket heeft ook daadwerkelijk in zijn shop staan??
Matige site, wel vind inhoud!
Hij voert ook het volledige assortiment van Dayton... als enige in Nederland en Duitsland. Dat geeft toch een beetje te denken, al is het natuurlijk niet onmogelijk. Ik vraag me dan ook af of alles op zijn website wel werkelijk leverbaar is, en of je niet erg lang moet wachten als hij in dat geval eerst nog zelf de drivers elders in de wereld moet bestellen. Kan me namelijk niet voorstellen dat hij de verzendkosten voor 1 setje goedkope drivers op zich gaat nemen.
U kunt deze luidsprekers op afspraak bij ons ophalen om ze mee te nemen naar huis, zodat U ze kunt beluisteren in uw eigen omgeving/kamer en met uw eigen apparatuur.
Tja, ik weet niet hoelang dit bedrijfje al bezig is, maar bovenstaand is in ieder geval vertrouwen hebben in dat wat je wilt verkopen.
Maar es afwachten hoe het zich ontwikkeld, want ik heb niet echt de indruk dat er in onze omgeving veel zelfbouwaudio is.
Heb er vrijdag even een paar condensators gehaald. Rudy is een vriendelijke vent die vooralsnog vanuit huis, naast zijn baan, een webwinkel heeft. Hij vertelde dat er plannen voor een verhuizing zijn waarbij er misschien iets meer "winkel-achtigs" gaat plaatsvinden.
Voor mij is het in ieder geval zo dat de transactie vlot verliep en het is lekker dichtbij.