Gister kwam ik dit merk tegen, XTZ
Aangezien ik de laatste 2 weken uren in een monitor heb gestoken met 2 seas units (H1224 & H1212) schrok ik een beetje van de prijs van deze luidsprekers. Kent iemand deze luidsprekers? Monitor 350,- stuk, vloerstaand 2,5 weg kost 475 per stuk, beide 8 lagen pianolak.


en dan vraag ik me af of dit nog wel zoveel zin heeft gehad:


Kortom, ik ben erg benieuwd hoe die XTZ's klinken. Een voordeel van zelfbouw is meestal de prijs/kwaliteit maar dit valt niet eens in te kopen voor dat bedrag. Of ben ik nou gek?!
Wouter



