Pagina 1 van 1

de ZBA bron van het jaar 2008 - Joost's draaitafel !!!

Geplaatst: do 15 jan 2009, 23:19
door Henkjan
OK, tot einde van deze maand (16 dagen na aanmaken van deze poll om precies te zijn) kunnen we stemmen, en dan weten we dus wie dit jaar de eeuwige roem gaat opstrijken...

zie dit topic
viewtopic.php?t=7967
voor de nominaties en uitleg

volgorde in de poll is in volgorde van nomineren

btw: indien er jaar het oordeel van de jury te weinig verschil zit tussen nrs 1 en 2 dan komt er een shoot-out ;)

Geplaatst: do 29 jan 2009, 11:12
door Henkjan
nog 2 dagen!

Geplaatst: za 31 jan 2009, 12:32
door Henkjan
laatste dag :!:

Geplaatst: za 31 jan 2009, 15:06
door ray5150
ben benieuwd wie er gaat winnen, beide finalisten gaan gelijk op. :twisted: :roll:

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 14:42
door Henkjan
het was al snel duidelijk, de bron van het jaar is overduidelijk Joost's draaitafel :!: Joost, van harte :!:

viewtopic.php?p=88671#88671

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

PS: dat had onze Jan toch weer goed gezien:
Wowly schreef:
Ajajajaj wat is dat toch een mooi apparaat geworden zeg......

Ik wil hem bijn deze al opgeven voor equipment van het jaar 2008!

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 14:49
door sietse
Tja, eerlijk waar, het is ook een kunstwerk.=D>
Gefeliciteerd Joost. :D

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 15:12
door Nils_vn
Zéér mooi!
Proficiat

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 15:14
door Edo
Gefeliciteerd Joost.
Stukje vakmanschap.

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 15:25
door audiomanics
Hij is ook wel bizar mooi geworden..

Kees

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 15:43
door Wowly
=D> =D> =D> =D> =D>


Zéér fraai apparaat geworden destijds, een terechte winnaar lijkt me!!

Joost: gefeliciteerd!!


Jan

PS: vooruitziende blikm hé :lol:

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 18:50
door audioot
terechte winnaar
felizz joost
mvg
audioot

Geplaatst: ma 02 feb 2009, 17:18
door ray5150
Prachtwerk, mijn complimenten. :shock: :shock:

Geplaatst: di 17 feb 2009, 22:09
door Joost
Dank u, dank u.... :D

Tsja wat moet ik zeggen......

Ik geniet er nog dagelijks van. Ik ben niet snel tevreden, maar met dit apparaat kan ik nog lang leven.......

Heel leuk deze nominatie tot bron van het jaar. Daar doe je het toch voor! 8)

THX!!!!!!!!!!!!!

Joost

Geplaatst: di 17 feb 2009, 22:36
door ray5150
Joost schreef:
THX!!!!!!!!!!!!!
Oh? hij is ook gecertificeerd?