zie dit topic
viewtopic.php?t=7967
voor de nominaties en uitleg
volgorde in de poll is in volgorde van nomineren
btw: indien er jaar het oordeel van de jury te weinig verschil zit tussen nrs 1 en 2 dan komt er een shoot-out
Moderator: Beheerdersteam
Wowly schreef:Ajajajaj wat is dat toch een mooi apparaat geworden zeg......
Ik wil hem bijn deze al opgeven voor equipment van het jaar 2008!