Pagina 1 van 1

ZBA versterker van het jaar 2008 - le Precedent -Audiomanics

Geplaatst: do 15 jan 2009, 23:16
door Henkjan
OK, tot einde van deze maand (16 dagen na aanmaken van deze poll om precies te zijn) kunnen we stemmen, en dan weten we dus wie dit jaar de eeuwige roem gaat opstrijken...

zie dit topic
viewtopic.php?t=7938
voor de nominaties en uitleg

volgorde in de poll is in volgorde van nomineren

btw: indien er jaar het oordeel van de jury te weinig verschil zit tussen nrs 1 en 2 dan komt er een shoot-out

Geplaatst: vr 16 jan 2009, 10:53
door Leeuwarden
Raad eens waar ik op heb gestemd :-) Mag er trouwens nog een "a"tje uit, dan klopt het weer 8)

Geplaatst: vr 16 jan 2009, 16:57
door audiomanics
de genomineerden op een rij:

De 6V6 van Sevenup:
Afbeelding

De UcD Black-edition van CVE
Afbeelding

De buizen VV van Sevenup
Afbeelding

De Beta2.1 van Doppedoos
Afbeelding

De E1148 "le Precedent" van Audiomanics
Afbeelding

De Ucd van Fluppie
Afbeelding

De Thel mods van Asterduc
Afbeelding

De RED-amp van Doppedoos
Afbeelding

modje: Even wat ruimte tussen de foto's gezet..
Kees

Geplaatst: vr 16 jan 2009, 19:21
door Henkjan
bedankt!

Geplaatst: vr 23 jan 2009, 0:54
door audiomanics
Heeft iedereen al zijn stem uitgebracht???

(we hebben toch wel meer dan 24 leden? :roll: )

Kees

Geplaatst: vr 23 jan 2009, 12:47
door sietse
Ikke wel, maar het was wel millimeter werk om een keuze te maken. Zo ook met de boxen.

Geplaatst: do 29 jan 2009, 11:12
door Henkjan
nog 2 dagen!

Geplaatst: do 29 jan 2009, 13:01
door RobertD
Phew... net op tijd gestemd....

Geplaatst: za 31 jan 2009, 12:31
door Henkjan
laatste dag :!:

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 14:50
door sietse
Gefeliciteerd Kees. =D>

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 14:51
door Henkjan
en we hebben een winnaar! Het was een spannende strijd, er waren dan ook vele mooie kandidaten, maar aan het einde werd duidelijk dat Kees ging winnen. Van harte !

Afbeelding


en zo begon t:
Afbeelding

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 15:11
door Nils_vn
proficiat!

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 15:15
door Edo
Gefeliciteerd Kees.

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 15:15
door audiomanics
Er is dus een precedent geschapen! of (op z'n frans) het is iets wat vooraf gaat (voorversterker)
Maak ik meteen van de gelegenheid gebruik, dat er nog een nagenoeg complete set voor zo'n versterker te koop staat!!

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=7001

Kees

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 15:49
door Wowly
Kees van harte gefeliciteerd!!!!

IK moet eerlijk toegeven, ik houd van het strakke design van de red-amp, maar die van jouw is wel érg vernuftig gemaakt!!

Hij word natuurlijk verwacht op de ZBA Luisterdag in Mei!!! :twisted:

Jan

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 16:06
door audiomanics
Wowly schreef:
Hij word natuurlijk verwacht op de ZBA Luisterdag in Mei!!! :twisted:
Natuurlijk ! :^o

Kees

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 16:13
door danielv
audiomanics schreef:
Wowly schreef:
Hij word natuurlijk verwacht op de ZBA Luisterdag in Mei!!! :twisted:
Natuurlijk ! :^o

Kees
laat de verzendkosten dan delen hier op het forum;) voor de mensen die m willen zien dan;)

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 18:29
door asterduc
=D> =D> =D>

Proficiat Kees,
Het kunstige, de precisie, de moeilijkheidsgraad, de exclusiviteit, ... het is evident dat dit project hoge punten heeft gescoord.

Proficiat ook aan de andere kandidaten, dat ZBA projecten niet gelijk staan aan een stel weerstandjes op een MDF bordje mag hier wel duidelijk zijn.

Ed

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 18:51
door audioot
prachtig gewoon
felizz
audioot

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 19:02
door Leeuwarden
Feli Kees!

Geplaatst: zo 01 feb 2009, 19:06
door AatV
Gefeliciteerd Kees, mooi blauw is inderdaad niet lelijk...

groeten,
AatV