ZBA versterker van het jaar 2008 - le Precedent -Audiomanics
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
ZBA versterker van het jaar 2008 - le Precedent -Audiomanics
OK, tot einde van deze maand (16 dagen na aanmaken van deze poll om precies te zijn) kunnen we stemmen, en dan weten we dus wie dit jaar de eeuwige roem gaat opstrijken...
zie dit topic
viewtopic.php?t=7938
voor de nominaties en uitleg
volgorde in de poll is in volgorde van nomineren
btw: indien er jaar het oordeel van de jury te weinig verschil zit tussen nrs 1 en 2 dan komt er een shoot-out
zie dit topic
viewtopic.php?t=7938
voor de nominaties en uitleg
volgorde in de poll is in volgorde van nomineren
btw: indien er jaar het oordeel van de jury te weinig verschil zit tussen nrs 1 en 2 dan komt er een shoot-out
Laatst gewijzigd door Henkjan op zo 01 feb 2009, 14:47, 2 keer totaal gewijzigd.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
de genomineerden op een rij:
De 6V6 van Sevenup:

De UcD Black-edition van CVE

De buizen VV van Sevenup

De Beta2.1 van Doppedoos

De E1148 "le Precedent" van Audiomanics

De Ucd van Fluppie

De Thel mods van Asterduc

De RED-amp van Doppedoos

modje: Even wat ruimte tussen de foto's gezet..
Kees
De 6V6 van Sevenup:
De UcD Black-edition van CVE
De buizen VV van Sevenup
De Beta2.1 van Doppedoos

De E1148 "le Precedent" van Audiomanics
De Ucd van Fluppie
De Thel mods van Asterduc
De RED-amp van Doppedoos
modje: Even wat ruimte tussen de foto's gezet..
Kees
Laatst gewijzigd door audiomanics op vr 23 jan 2009, 0:56, 2 keer totaal gewijzigd.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Er is dus een precedent geschapen! of (op z'n frans) het is iets wat vooraf gaat (voorversterker)
Maak ik meteen van de gelegenheid gebruik, dat er nog een nagenoeg complete set voor zo'n versterker te koop staat!!
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=7001
Kees
Maak ik meteen van de gelegenheid gebruik, dat er nog een nagenoeg complete set voor zo'n versterker te koop staat!!
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=7001
Kees
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
