Pagina 1 van 1

Weer een nieuwe prutser erbij!

Geplaatst: di 16 dec 2008, 12:41
door dries77
Ff voorstellen dus.

Ik ben An3s, 31 jaar en woon in Noord Holland.
Heb op mijn 17e 2 Carats gekocht en zelf gebouwd. (Dwz het luie bouwpakket.) Nu bijna 15 jaar later, heb ik een Carat Center en 2 Vifa Surround 1 speakertjes gekocht, welke ik nu aan het verlijmen ben.

Ben geen Die-hard knutselaar maar meer een genieter. Ik hoop dat er nu wel wat geluid uit de center en surround komt, want die Carat's overschaduwden mijn kleine Yamaha speakertjes een beetje.

Owja, een andere versterker (nu HK AVR130) en Sub (Nu geen) op de lange termijn. :D

Geplaatst: di 16 dec 2008, 13:00
door Henkjan
Ha die Andries, welkom hier!

Geplaatst: di 16 dec 2008, 13:33
door Marp
Welkom, Andries!

Hou er rekening mee: eenmaal hier kan die lange termijn wel eens korter worden dan je denkt. ;)

Geplaatst: di 16 dec 2008, 18:42
door Martijn v
Marp schreef:
Welkom, Andries!

Hou er rekening mee: eenmaal hier kan die lange termijn wel eens korter worden dan je denkt. ;)
Of nog langer, omdat je elke keer weer andere ideën krijgt :roll:

Geplaatst: di 16 dec 2008, 19:35
door audioot
welkom bij de gang andries
mvg
audioot

Geplaatst: vr 19 dec 2008, 9:38
door dries77
TXS allemaal! :P