Nieuwe hongkong dac
Geplaatst: do 30 okt 2008, 17:41
Ik zie zojuist dat er een nieuwe hongkong dac is met de cs4398
http://cgi.ebay.nl/UPGRADED-24bit-192KH ... 286.c0.m14
http://cgi.ebay.nl/UPGRADED-24bit-192KH ... 286.c0.m14
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/