Pagina 1 van 1

Marantz PM7001 KI

Geplaatst: di 26 aug 2008, 19:42
door amanda
Deze versterker heb ik besteld (bij stassen).
Zaterdag wordt deze bezorgd.
Mijn keuze is op deze versterker gevallen om een aantal redenen;
- Marantz is eigenlijk altijd goed!
- Heeft pre-outs voor het aansturen voor een eindversterker of Sub.

Misschien iemand ervaringen met deze versterker of met ssassen?

De versterker die ik nu nog gebruik is een Sony TA-FE530R. Deze koste toen niet al te veel maar heeft altijd goed zijn werk gedaan.

Hier plaatjes van de versterker:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: di 26 aug 2008, 21:07
door anonamemouse
ik heb geen amps van marantz, maar je gaat met de KI versie heel gelukkig zijn!
ik heb de SA7001KI, en ben er heel blij mee!

waarschuwinkje: mocht hij het ooit begeven: STA EROP DAT HIJ NAAR JAPAN WORDT GESTUURD!!! anders worden de KI aanpassingen gewoon aan de kant geschoven en krijg je de "standaard zooi" in je versterker ipv het wezenlijk betere materiaal dat ken er in heeft gezet.

Geplaatst: do 28 aug 2008, 6:05
door amanda
Ik ga er natuurlijk van uit dat de versterker niet binnen de kortste keren het begeeft! :shock: