Zaterdag wordt deze bezorgd.
Mijn keuze is op deze versterker gevallen om een aantal redenen;
- Marantz is eigenlijk altijd goed!
- Heeft pre-outs voor het aansturen voor een eindversterker of Sub.
Misschien iemand ervaringen met deze versterker of met ssassen?
De versterker die ik nu nog gebruik is een Sony TA-FE530R. Deze koste toen niet al te veel maar heeft altijd goed zijn werk gedaan.
Hier plaatjes van de versterker:



