Es Audio Meiler wat vinden jullie ervan?

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Baffie
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 23 feb 2007, 23:25
Locatie: Hoogerheide

Es Audio Meiler wat vinden jullie ervan?

Bericht door Baffie »

Ik heb laatst een Es Audio Meiler geintegreerde buizenversterker gekocht. Het gaat om een Single ended Kt88 versterker met een vermogen van 15W.

Mijn bevindingen over de versterker zijn dat hij erg degelijk gebouwd is; hij weegt ruim 20kg, heeft mooie zware aansluitingen, de volume potmeter voelt erg goed aan en de input selector werkt ook erg fijn. Het geluid kan ik omschrijven als smooth met een goed fundament in de lage tonen.

Ik ben zelf erg tevreden met de versterker maar nu vroeg ik me af wat jullie ervan vonden. Ik heb de versterker voor 350 kunnen gekocht, en ik heb er tot nu toe geen spijt van gehad. Ps ik heb de vogelkooien eraf gehaald omdat ik het zo mooier vind.
Bijlagen
DSCF1901 (Large).jpg
DSCF1891 (Large).jpg
DSCF1889 (Large).jpg
DSCF1888 (Large).jpg
Plaats reactie