Pagina 1 van 1

Jungson Moon Harbor HDCD speler

Geplaatst: di 01 jul 2008, 15:29
door martinb76
hallo.

zijn er mensen die meer van deze speler afweten.
hoe die klinkt en zoek ook graag foto's van de binnen kant.
alvast bedankt.

Geplaatst: wo 02 jul 2008, 23:15
door ]eep
eh ja. Ik zie nu pas staan dat je de HDCD schrijft en niet SACD. Het is een prima speler die prima klinkt. De looks moet je van huden, maar de AB is echt magnifiek. Je kunt m zo beluisteren bij Pacific Audio in Hoofddorp (of bij je thuis).

Zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=53170.0
en
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... #msg839373