hallo.
zijn er mensen die meer van deze speler afweten.
hoe die klinkt en zoek ook graag foto's van de binnen kant.
alvast bedankt.
Jungson Moon Harbor HDCD speler
Moderator: Beheerdersteam
eh ja. Ik zie nu pas staan dat je de HDCD schrijft en niet SACD. Het is een prima speler die prima klinkt. De looks moet je van huden, maar de AB is echt magnifiek. Je kunt m zo beluisteren bij Pacific Audio in Hoofddorp (of bij je thuis).
Zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=53170.0
en
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... #msg839373
Zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=53170.0
en
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... #msg839373
