Jungson Moon Harbor HDCD speler

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
martinb76
Berichten: 50
Lid geworden op: do 12 jun 2008, 20:52
Locatie: berkel en rodenrijs

Jungson Moon Harbor HDCD speler

Bericht door martinb76 »

hallo.

zijn er mensen die meer van deze speler afweten.
hoe die klinkt en zoek ook graag foto's van de binnen kant.
alvast bedankt.
Gebruikersavatar
]eep
Berichten: 469
Lid geworden op: za 03 mei 2008, 2:03
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door ]eep »

eh ja. Ik zie nu pas staan dat je de HDCD schrijft en niet SACD. Het is een prima speler die prima klinkt. De looks moet je van huden, maar de AB is echt magnifiek. Je kunt m zo beluisteren bij Pacific Audio in Hoofddorp (of bij je thuis).

Zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=53170.0
en
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... #msg839373
Plaats reactie