Koptelefoons
Geplaatst: di 24 jun 2008, 0:42
Getverdekkie, wat klinkt mijn oude Sennheiser HD540 uit midden jaren '80 toch goed! Ik had 'm al een tijdje niet beluisterd, maar ik ben opnieuw geschrokken van het kwaliteitsverschil met een highend luidspreker. Je hoort zó veel meer. Het geluid is ontzettend gedetailleerd, schoon en ongekleurd. Ik ben best verwend met de laagweergave van de OB3W + twee stuks 18" gesloten subs inclusief EQ, maar het laag van deze ouwe Sennheiser is vele malen strakker en beter te volgen. Eigenlijk doet de koptelefoon alles beter dan mijn huiskamerset. Behalve dan realisme: muzikanten die IN je hoofd spelen... dah ken nie!