Pagina 1 van 1

Geïntegreerde van mm-audio.

Geplaatst: vr 20 jun 2008, 7:51
door Urban
Mag ik van jullie een ongezouten eerlijke mening over een geïntegreerde versterker van mm-audio ?

Ik heb iets op het oog, want ik heb er nog niet naar geluisterd,
wat ik wel eerst ga doen voordat ik het koop natuurlijk.

Een Minicombo, te koop op;

http://www.mm-audio.nl/

Afbeelding
kant en klaar voor €1600,- incl btw.

Ik heb gewoon geen enkele technische kennis om zoiets zelf te bouwen.

Ik heb momenteel een Nad S200 en een NAD S100, ik kan ze goed verkopen.
hier mijn advertentie;
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/2 ... nd.)_.html

Ik heb gewoon zin aan iets "beters", maar ik weet het niet goed in te schatten.

Mvg.

Geplaatst: vr 20 jun 2008, 10:36
door Henkjan
de geïntegreerde MM ken ik niet, maar de eindtrappen zijn UcD, en dat klinkt erg goed. zoek maar eens op t forum hier, UcD is ook als zelfbouw beschikbaar en er zijn er al flink wat van gemaakt.

Geplaatst: vr 20 jun 2008, 12:03
door Wowly
Urban, d't word voor 1/3e van die prijs een UcD aangeboden alhier. nu toeslaan anders is ie weg.

Jan

Geplaatst: vr 20 jun 2008, 12:05
door Martijn M
Volgens mij wordt 't niet veel beter dan je NAD setje 8) .

Geplaatst: vr 20 jun 2008, 12:06
door Urban
Denk je dat die Barry een erg goede heeft gemaakt ;) ?

scheelt me wel veel poen :)

Geplaatst: vr 20 jun 2008, 15:10
door Wowly
Het is de basis uitvoering van de UcD400, de ST. Je hebt ook nog de high-end uitvoering, de AD.

De verstwerkers van MM audio zullen waarschijnlijk proffesioneler gemaakt zijn, en met garantie worden geleverd, die van Barry niet.

Geplaatst: vr 20 jun 2008, 15:22
door Urban
Hoe kom ik aan een high-end uitvoering ?

Zijn er complete kits van op de markt, of een check list van modules,
zodat ik alles heb om een goede versterker tebouwen ?

Geplaatst: vr 20 jun 2008, 18:48
door Wowly
Die koop je gewoon bij Hypex, of speakerland en consorten. Er zijn meerdere draadjes waarin het bouwproces is beschreven, en het is nog leuk om te doen ook. Al te moeilijk is het niet, zeker niet met de hulp van het forum. gebruik de zoekfunctie maar eens :D

Wowly