Geïntegreerde van mm-audio.

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Urban
Berichten: 3
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 22:56
Locatie: Oldenzaal

Geïntegreerde van mm-audio.

Bericht door Urban »

Mag ik van jullie een ongezouten eerlijke mening over een geïntegreerde versterker van mm-audio ?

Ik heb iets op het oog, want ik heb er nog niet naar geluisterd,
wat ik wel eerst ga doen voordat ik het koop natuurlijk.

Een Minicombo, te koop op;

http://www.mm-audio.nl/

Afbeelding
kant en klaar voor €1600,- incl btw.

Ik heb gewoon geen enkele technische kennis om zoiets zelf te bouwen.

Ik heb momenteel een Nad S200 en een NAD S100, ik kan ze goed verkopen.
hier mijn advertentie;
http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/2 ... nd.)_.html

Ik heb gewoon zin aan iets "beters", maar ik weet het niet goed in te schatten.

Mvg.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

de geïntegreerde MM ken ik niet, maar de eindtrappen zijn UcD, en dat klinkt erg goed. zoek maar eens op t forum hier, UcD is ook als zelfbouw beschikbaar en er zijn er al flink wat van gemaakt.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Urban, d't word voor 1/3e van die prijs een UcD aangeboden alhier. nu toeslaan anders is ie weg.

Jan
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Volgens mij wordt 't niet veel beter dan je NAD setje 8) .
Urban
Berichten: 3
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 22:56
Locatie: Oldenzaal

Bericht door Urban »

Denk je dat die Barry een erg goede heeft gemaakt ;) ?

scheelt me wel veel poen :)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Het is de basis uitvoering van de UcD400, de ST. Je hebt ook nog de high-end uitvoering, de AD.

De verstwerkers van MM audio zullen waarschijnlijk proffesioneler gemaakt zijn, en met garantie worden geleverd, die van Barry niet.
Urban
Berichten: 3
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 22:56
Locatie: Oldenzaal

Bericht door Urban »

Hoe kom ik aan een high-end uitvoering ?

Zijn er complete kits van op de markt, of een check list van modules,
zodat ik alles heb om een goede versterker tebouwen ?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Die koop je gewoon bij Hypex, of speakerland en consorten. Er zijn meerdere draadjes waarin het bouwproces is beschreven, en het is nog leuk om te doen ook. Al te moeilijk is het niet, zeker niet met de hulp van het forum. gebruik de zoekfunctie maar eens :D

Wowly
Plaats reactie