Hoi,
Ik ben opzoek naar een simpel bouwpakket voor een versterkertje dat ik wil gebruiken voor luidspreker metingen.
De eisen zijn:
- Weinig ruis
- Niet te duur (euro of 100 tot 200)
- Eenvoudig zelf te bouwen (kant en klaar pakket
- Heeft alleen een volume regeling nodig
- alles meer dan 30 a 40 watt RMS is denk ik wel voldoende, maar ik heb graag wat reserve.
Ik heb gekeken naar de modules van amplimo, zijn aan de dure kant, en daar moet nog van alles los bij, maar goed. Heeft iemand een leuke suggestie?
Versterker voor meetopstelling
Moderator: Beheerdersteam
www.chipamp.com
www.41hz.com
Twee kleine suggesties, ik weet alleen nog of ze wel 'strak' genoeg zijn om mee te meten.
www.41hz.com
Twee kleine suggesties, ik weet alleen nog of ze wel 'strak' genoeg zijn om mee te meten.
Dat is eigenlijk wel het belangrijkste. Maar alvast bedankt voor de tipPaultjuhh schreef:www.chipamp.com
www.41hz.com
Twee kleine suggesties, ik weet alleen nog of ze wel 'strak' genoeg zijn om mee te meten.
de meeste 41hz.com ampjes zijn gebrugd, en daar komt nog eens bij dat de schakelfrequentie van een klasse-D nogal eens roet in het eten kan gooien.
Gainclone is voor meten erg geschikt. Maar het kan zelfs nog simpeler met een Velleman-ampje.
Over meetversterkers is al het een en ander gezegd in het 'meten' subforum. Ga daar eens kijken zou ik zeggen, vind je meteen een aantal concrete tips.
Gainclone is voor meten erg geschikt. Maar het kan zelfs nog simpeler met een Velleman-ampje.
Over meetversterkers is al het een en ander gezegd in het 'meten' subforum. Ga daar eens kijken zou ik zeggen, vind je meteen een aantal concrete tips.
