Vandaag verder gegaan met mijn zuiltjes, na ruim een jaar weer tijd gevonden ervoor. Ik ben het gevecht met het elesgoflex toch weer aangegaan. Wat een K*T spul is dat zeg. Het is dat ik 1 kast al bijna ermee afhad. Maar goed eerst de kast volledig weer kaal gemaakt met de verfafbrander en een scherpplamuur mes. Mijn 1e confrontatie met het elesgoflex liep niet zo soepel zullen we maar zeggen

Vandaag dus opnieuw begonnen netjes alles uitgesneden. Kast in de grondverf gezet en plakken maar. Uiteindelijk erachter gekomen dat de lijmlaag niet sterk genoeg is en ben ik dus alsnog op een deel van de fineer methode gekomen. Kast insmeren met houtlijm wachten tot veegdroog en dan de elesgoflex erop plakken. Daarna de verfafbrander op 150 graden en rustig alles opwarmen en extra aandrukken. Daarna, zo vast als een huis
Toen wilde ik nog iets speciaals met de kast doen, ik vond alleen de beuken kleur een beetje saai. Dus naar aanleiding van deze streep:
heb ik de witte streep op de kasten gemaakt. Ik zit nog een beetje te twijfelen. Of wit of zwart. In iedergeval morgen verder met de TL mond zwart verfen en ook baffle.