Pagina 1 van 1
Versterker Pioneer VS marantz
Geplaatst: do 12 jun 2008, 16:47
door rptj
Welke versterker zouden jullie kiezen ?
Pioneer sa 410 of de Marantz pm 350 ?
M.v.g. Ruben
Geplaatst: do 12 jun 2008, 17:09
door Barry
Verwacht je een uitgebreide shootout, krijg je dit
Antwoord: De Marantz
Geplaatst: do 12 jun 2008, 18:14
door rptj
Is marantz altijd beter ? of gewoon tussen de hierboven vermelde types ?
Geplaatst: vr 13 jun 2008, 12:12
door Barry
rptj schreef:Is marantz altijd beter ? of gewoon tussen de hierboven vermelde types ?
Vaak is Marantz beter, hoewel Pioneer ook een come-back maakt.
Staan deze amps op marktplaats? Of kan je er toevallig voor weinig aan komen? Ik kan je namelijk nog wel andere goede amps noemen.
Geplaatst: za 14 jun 2008, 15:20
door rptj
Ik ben gewoon opzoek naar een goede amp.
Het nadeel is dat ik in België woon en dat het aanbod hier beperkt is.
En verzending vanuit NL is nogal duur.
Merk etc maakt niet zoveel uit, als de prijs/kwaliteit maar goed is.
Budget 50 euro
Geplaatst: za 14 jun 2008, 21:52
door Barry
Voor 50 euro kun je misschien zelf een simpele gainclone bouwen.
Voor dat geld wel zelf een kastje timmeren.
Geplaatst: za 14 jun 2008, 22:25
door anonamemouse
ben het helemaal met barry eens.
maar... misschien even verder sparen en
http://www.hifi.nl/tweedehands/ in de gaatjes houden. en natuurlijk marktplaats en zo...
Geplaatst: zo 15 jun 2008, 9:56
door rptj
Met wat kan ik de kwaliteit van een gainclone vergelijken ?
Geplaatst: zo 15 jun 2008, 17:44
door mipo
Ik heb ze beide gehad toevallig !
De Marantz had een wat smoothe klank maar was ook wat fultloos.
Vooral het laag is nogal slap. De pioneer versterker klinkt wat pittiger
en wat opener. Ook is de klank iets donkerder.
In mijn herinnering overstuurt de pioneer wat sneller.