Pagina 1 van 1

Proac 2.5 clones

Geplaatst: di 20 mei 2008, 10:23
door Rein
Heeft iemand ervaringen opgedaan met het bouwen van deze luidsprekers?

Ik heb al eens eerder wat geplaatst hier en wat suggesties gekregen voor nieuwe luidsprekers, maar ik heb verder nog geen aktie genomen.

De woonkamer is "hard". Mijn huidige luidsprekers komen wat "hard"over, het hoog is wat scherp. Graag zou ik een wat "softere" sound krijgen. Welk concept zou passen. Ik heb ooit eens wat gelezen over de fit tussen mijn Copland versterker en Proac luidsprekers, vandaar mijn vraag.


Rein.

Geplaatst: di 20 mei 2008, 12:58
door squall
Kijk een op de site van Troels Gravesen.
http://www.troelsgravesen.dk/Diy_Loudsp ... ojects.htm
Die heeft ook clones gemaakt (2.5 clone) en volgens mij heeft hij ook een copland versterker.

Geplaatst: di 20 mei 2008, 13:52
door Rein
Die site heb ik gezien. Ik zat me alleen af te vragen of iemand hier deze al eens heeft gemaakt.


Rein.