sansui AU-X711
Moderator: Beheerdersteam
sansui AU-X711
ik heb een defecte sansui AU-x711 gevonden en vraag mij af of he de moeite is om terug te reparenen, is er iemand die me wat meer over deze amp kan vertellen want met google vind ik alleen manuals waar je voor moet betalen. iemand ervaring met deze amp?
Ik heb een zekeringetje vervangen en de versterker heeft ondertussen een tijdje goed gespeeld, heeft veel controle en klinkt zeer aangenaam.
Nu speelt het rechter kanaal als hij even aanstaat zachter (tot ik niks meer kan horen) en begint te kraken als ik de versterker wat harder zet.
is er iemand in antwerpen of omstreken die de versterker is zou willen na kijken of is er ergens een reparatie dienst die zich met dit soort dingen bezig houd. ik heb ondertussen foto's genomen van binnen maar heb ze nog niet op de pc gekregen.
mvg Jago
Nu speelt het rechter kanaal als hij even aanstaat zachter (tot ik niks meer kan horen) en begint te kraken als ik de versterker wat harder zet.
is er iemand in antwerpen of omstreken die de versterker is zou willen na kijken of is er ergens een reparatie dienst die zich met dit soort dingen bezig houd. ik heb ondertussen foto's genomen van binnen maar heb ze nog niet op de pc gekregen.
mvg Jago
zou het kunnen dat de potmeter van de versterker kapot is? de volume knop draait stroef en de versterker speelt terug langs twee kanten zonder ruis als je hem even harder en zachter zet. iemand een idee?
ojaa gister is de versterker tijdens een filmpje kijken er ineens mee gestopt na hem terug aan te zetten was het in orde.
mvg Jago
ojaa gister is de versterker tijdens een filmpje kijken er ineens mee gestopt na hem terug aan te zetten was het in orde.
mvg Jago