Ik wil graag de Vifa XG18 / Seas 27TDFC MTM van Zaph bouwen.
Nu ben ik een totale filter noob en snap dus de waarden in zijn filter niet.

Ik kan geen Spoel vinden met een waarde van 1,25 mH.
Laat staan een condensator van 10 uF.
Zie ik iets over het hoofd of verkeerd?
Hopelijk kan/wil iemand mij uitleg geven.
Alvast bedankt

