Ik weet niet veel, maar ik weet wel dat ik niet veel weet. Dit geldt voor alle mensen. Wat weten we nu eigenlijk?
Ik ben mij er dan ook van bewust dat ik niet de waarheid in pacht heb. Mocht ik die indruk wekken, dan bied ik hiervoor alvast mijn excuus aan.
Hiervan uitgaande, kan ik het dan ook alleen maar toejuichen dat mensen ook mij van repliek dienen. Ik kan het immers helemaal verkeerd hebben!
Ik ben inderdaad een objectivist, althans, dat is mijn streven. Ik weet dat wij dat hier allemaal véél meer zijn dan de gemiddelde audio-liefhebber. We bouwen het spul immers zelf en zijn vaak op zoek naar manieren om e.e.a. te verbeteren. Dat doen we hier hartstikke goed. Soms is daarvoor een stevige discussie nodig. Goed toch!
Ik probeer met mijn felle objectivisme tegengas te geven tegen het voortdurende dreigende gevaar van oplichterij in de audiowereld. Wij weten dat als geen ander. Er wordt ongelooflijk veel onzin aan de man gebracht. Hierover zijn we het volgens mij allemaal eens.
Don't get me wrong: Ik beticht jullie JUIST NIET van dergelijk praktijken, maar consequent tegengas geven en het geluid van objectivisme laten horen, kan op zijn minst geen kwaad.
Ik zal niet iedere gelegenheid aangrijpen om te gaan "zeuren" over subjectieve zaken. Tony, Roland en een aantal andere mensen zijn bekende en alom gewaardeerde mensen in deze branche. Dit is voor mij dan ook een mooi podium om mijn geluid te laten horen. Dat is dan ook de reden waarom ik hier nu op reageer.
Roland, Tony en alle andere mensen die zich aangesproken voelen: Ik heb enorm veel respect voor jullie kennis en kunde. De vraagtekens die ik bij sommige uitlatingen zet, worden compleet weggevaagd door jullie geweldige inbreng, niet alleen op dit forum, maar in de hele zelfbouw-wereld. Boven alles dus respect.
Vriendelijke groet!
Steven (meteen een vraag aan de moderator: kan ik mijn forumnaam veranderen in StevenW?)