Pagina 1 van 1

Audioclub Limburg

Geplaatst: wo 26 mar 2008, 17:29
door Frenske
Beste mensen

Ik ben nieuw op dit Forum en wil mij bij deze even voorstellen.
Mijn naam is Frans (Frenske) ben reeds 40 jaar bezig met Audio.
Dus al een oude knakkert vroeger veel zelf gebouwd alleen versterkers.
Gebruik op dit moment een buizenversterker die ik zelf gemodificeerd heb.
Zo dat is het wel wat ik te vertellen heb.
Even iets anders.
We hebben hier in Limburg een AUDIOCLUB opgericht.
Als er Limbo´s zijn die interesse hebben Belgen zijn ook welkom.
Kijk even op onze site:www.audio-limburg.nl

Mvrg Frenske

Geplaatst: do 10 apr 2008, 9:27
door mischa72
Hallo Frenske,

Audioclub Limburg is hier reeds vertegenwoordigd :D :D .

Ik ben nog op zoek naar een banner voor op onze clubsite.

Groeten,
Mischa

Geplaatst: vr 11 apr 2008, 9:00
door Frenske
mischa72 schreef:
Hallo Frenske,

Audioclub Limburg is hier reeds vertegenwoordigd :D :D .

Ik ben nog op zoek naar een banner voor op onze clubsite.

Groeten,
Mischa
Super Mischa

:lol: :wink: 14 Mei zal ik je weer ontmoeten.

Mvrg Frenske

Geplaatst: vr 09 mei 2008, 8:10
door Frenske
Verslag van 9 April staat op onze site.
Voor de mensen die interesse hebben. :wink:

VOLGENDE MEETING WOENSDAG 14 MEI.

Nieuwe leden altijd welkom. :wink:



www.audioclub-limburg.nl

Geplaatst: di 27 mei 2008, 10:54
door Frenske
Voor de mensen die het nog niet weten?

VERSLAG 2DE MEETING: zie www.audioclub-limburg.nl :wink: