Audioclub Limburg
Geplaatst: wo 26 mar 2008, 17:29
Beste mensen
Ik ben nieuw op dit Forum en wil mij bij deze even voorstellen.
Mijn naam is Frans (Frenske) ben reeds 40 jaar bezig met Audio.
Dus al een oude knakkert vroeger veel zelf gebouwd alleen versterkers.
Gebruik op dit moment een buizenversterker die ik zelf gemodificeerd heb.
Zo dat is het wel wat ik te vertellen heb.
Even iets anders.
We hebben hier in Limburg een AUDIOCLUB opgericht.
Als er Limbo´s zijn die interesse hebben Belgen zijn ook welkom.
Kijk even op onze site:www.audio-limburg.nl
Mvrg Frenske
Ik ben nieuw op dit Forum en wil mij bij deze even voorstellen.
Mijn naam is Frans (Frenske) ben reeds 40 jaar bezig met Audio.
Dus al een oude knakkert vroeger veel zelf gebouwd alleen versterkers.
Gebruik op dit moment een buizenversterker die ik zelf gemodificeerd heb.
Zo dat is het wel wat ik te vertellen heb.
Even iets anders.
We hebben hier in Limburg een AUDIOCLUB opgericht.
Als er Limbo´s zijn die interesse hebben Belgen zijn ook welkom.
Kijk even op onze site:www.audio-limburg.nl
Mvrg Frenske