Audioclub Limburg

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Frenske
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 23 mar 2008, 9:17

Audioclub Limburg

Bericht door Frenske »

Beste mensen

Ik ben nieuw op dit Forum en wil mij bij deze even voorstellen.
Mijn naam is Frans (Frenske) ben reeds 40 jaar bezig met Audio.
Dus al een oude knakkert vroeger veel zelf gebouwd alleen versterkers.
Gebruik op dit moment een buizenversterker die ik zelf gemodificeerd heb.
Zo dat is het wel wat ik te vertellen heb.
Even iets anders.
We hebben hier in Limburg een AUDIOCLUB opgericht.
Als er Limbo´s zijn die interesse hebben Belgen zijn ook welkom.
Kijk even op onze site:www.audio-limburg.nl

Mvrg Frenske
Laatst gewijzigd door Frenske op vr 11 apr 2008, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Hallo Frenske,

Audioclub Limburg is hier reeds vertegenwoordigd :D :D .

Ik ben nog op zoek naar een banner voor op onze clubsite.

Groeten,
Mischa
Frenske
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 23 mar 2008, 9:17

Bericht door Frenske »

mischa72 schreef:
Hallo Frenske,

Audioclub Limburg is hier reeds vertegenwoordigd :D :D .

Ik ben nog op zoek naar een banner voor op onze clubsite.

Groeten,
Mischa
Super Mischa

:lol: :wink: 14 Mei zal ik je weer ontmoeten.

Mvrg Frenske
Frenske
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 23 mar 2008, 9:17

Bericht door Frenske »

Verslag van 9 April staat op onze site.
Voor de mensen die interesse hebben. :wink:

VOLGENDE MEETING WOENSDAG 14 MEI.

Nieuwe leden altijd welkom. :wink:



www.audioclub-limburg.nl
Frenske
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 23 mar 2008, 9:17

Bericht door Frenske »

Voor de mensen die het nog niet weten?

VERSLAG 2DE MEETING: zie www.audioclub-limburg.nl :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”