Pagina 1 van 1
opera auto login werkt niet
Geplaatst: di 11 mar 2008, 16:15
door NurEinTier
Mijn browser, Opera, wil niet auto inloggen op deze site.
Ik neem aan een cookie foutje.
Is er iets in het filetje wat ik kan editen zodat het wel werkt?
Geplaatst: di 11 mar 2008, 19:54
door Henkjan
bij mij (ook opera) werkt het gewoon.. misschien in je settings instellen dat koekjes van ons geaccepteerd mogen worden
Geplaatst: di 11 mar 2008, 20:40
door NurEinTier
Voor deze site heb ik 'accept all cookies' aan staan en 'delete new cookies' uit staan.
Volgens mij moet het zo werken maar helaas niet dus.
Geplaatst: di 11 mar 2008, 22:01
door Henkjan
vreemd.. naja, klikje op de wand en je bent toch ook binnen... misschien eens alle oude koekjes weggooien, mss helpt dat
Geplaatst: wo 12 mar 2008, 18:35
door NurEinTier
Heb al zitten spelen met deleten en editen maar niets werkt.
Op het Opera forum heb ik wat andere topics gevonden met login problemen misschien dat ik daar een oplossing kan vinden.
Met de wand inloggen werkt wel gelukkig.
Geplaatst: wo 12 mar 2008, 19:03
door Henkjan
het blijven rare dingen die koekjes... had iets vergelijkbaars een tijdje geleden, moest eerst pagina refreshen (F5) en toen pas was ik ingelogd... ging vanzelf weer over op een of andere manier
Geplaatst: do 03 apr 2008, 19:29
door NurEinTier
En de oplossing is.....niet inloggen met wand maar gewoon ouderwets alles intypen en het blokje herinner mij aanvinken.
Da's nou alles.
Auto login werkt weer 100%.
Geplaatst: do 03 apr 2008, 22:09
door Henkjan

idd, soms onthoudt de wand zo'n vinkje niet, heb ik ook wel eens gehad, schiet me nu te binnen