opera auto login werkt niet

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
NurEinTier
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 dec 2006, 17:18

opera auto login werkt niet

Bericht door NurEinTier »

Mijn browser, Opera, wil niet auto inloggen op deze site.
Ik neem aan een cookie foutje.
Is er iets in het filetje wat ik kan editen zodat het wel werkt?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

bij mij (ook opera) werkt het gewoon.. misschien in je settings instellen dat koekjes van ons geaccepteerd mogen worden
NurEinTier
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 dec 2006, 17:18

Bericht door NurEinTier »

Voor deze site heb ik 'accept all cookies' aan staan en 'delete new cookies' uit staan.
Volgens mij moet het zo werken maar helaas niet dus.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

vreemd.. naja, klikje op de wand en je bent toch ook binnen... misschien eens alle oude koekjes weggooien, mss helpt dat
NurEinTier
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 dec 2006, 17:18

Bericht door NurEinTier »

Heb al zitten spelen met deleten en editen maar niets werkt.
Op het Opera forum heb ik wat andere topics gevonden met login problemen misschien dat ik daar een oplossing kan vinden.
Met de wand inloggen werkt wel gelukkig.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

het blijven rare dingen die koekjes... had iets vergelijkbaars een tijdje geleden, moest eerst pagina refreshen (F5) en toen pas was ik ingelogd... ging vanzelf weer over op een of andere manier
NurEinTier
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 dec 2006, 17:18

Bericht door NurEinTier »

En de oplossing is.....niet inloggen met wand maar gewoon ouderwets alles intypen en het blokje herinner mij aanvinken.
Da's nou alles. :oops:
Auto login werkt weer 100%.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

:idea: idd, soms onthoudt de wand zo'n vinkje niet, heb ik ook wel eens gehad, schiet me nu te binnen
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”