Nieuw drivers bij BMM

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
b_force
Ook commercieel actief
Contacteer:

Nieuw drivers bij BMM

Bericht door b_force »

Er zijn weer wat nieuw speeltje bij BMM.

Bv wat hivi drivertjes en wat ander leuks.

Tis maar dat je het weet :lol: :lol:

(is dit niet eigenlijk een bericht voor persberichten oid ? )
Yannick

Bericht door Yannick »

Ja, gaaf!

En het lijkt erop dat er snel meer bij komen. In het menutje staan al veel meer series, maar als je er dan op klikt is er nog niets.
Yannick

Bericht door Yannick »

(Nog wat toegevoegd aan het HiVi assortiment)

Háhaaaaaa

Gaan ze me daar gewoon even 33% onder de prijs zitten van remo!!

Ik denk dat vooral de F Serie, met de zwarte conus erg interessant wordt, vooral budgetair gezien. Daarnaast hoop ik dat de zwarte D-serie ook in zijn voledige serie bij BMM terecht komt. Ook zou de MY of de BG serie nog leuk zijn!

Ik hoop eigenlijk vooral dat ze écht hele series gaan voeren. Meestal van 5" tot 12".. Zijn namelijk superspeakertjes allemaal (wat ik ervan gehoord heb dan).
Forza

Bericht door Forza »

Hoe verhouden de Hivi drivers zich tot bijvoorbeeld Seas drivers in dezelfde prijsklasse. Dan bedoel ik de kwaliteit van het geluid dat ze voortbrengen, hebben ze een bepaalde klank eigenschap ofzo?? Zijn ze minstens net zo goed...wat moet ik me erbij voorstellen :?:

Ik vind ze er namelijk wel leuk uitzien :P
Edo
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Edo »

Denk dat dat heel moeilijk is te zeggen. Ik heb Seas beluisterd wat goed en minder goed was. Kwestie van welke combi van drivers, kast, demping EN filter. Ook Hivi beluisterd en ook daar met dezelfde drivers leuke maar ook minder leuke dingen gehoord. Er spelen zoveel factoren mee, dus denk dat het moeilijk is om te zeggen dit of dit is beter. Als ik alles wat ik beluisterd heb bij elkaar zet denk ik dat Seas meer kan bieden dan Hivi, wat niet wil zeggen dat Hivi slecht is natuurlijk.
Plaats reactie