Momenteel ben ik bezig een twee tal Tony Gee’s Cup a Soup te maken. De beperkte inhoud van de kast zorgt er voor dat je zal moeten uit wijken naar een externe filter.
Een optie zou zijn geweest om in de voet van de standaard een doos te maken met daarin het filter. Maar omdat deze standaard en dus ook hun voet in het zicht zullen staan ben ik geen voorstaander van. (sorry maar het oog wil ook wat en het wil geen dikke dozen in de voet.)
Dus beleef enkel de tweede optie over. De speakers “bi-wiring” naar een externe filter in mijn HT opstelplaats. Prachtig mooi weg gewerkt
Maar als het dan toch in een externe kast zit zou ik wel weer graag hebben dat alle filters in de zelfde kast zitten. En deze kast ook ruimte bied aan de filters voor uitbreidingen in de toekomst. Als de speakers namelijk bevallen wil ik de set uitbreiden naar een 5.1 set of eventeule een 7.1 set met Milestones/soup als front speakers.
Het gaat dus om 5 filters voor een Cup a Soup in een kast. Deze kast heeft ook nog een beperkte (binnen)breedte van maximaal 17/18inch omdat hij ooit waarschijnlijk ooit rackmounted wordt.
Dit zijn dus een hoop spoelen op een beperkte plek. Na een hoop gepuzzel ben ik op een opstelling gekomen welke vrij compromisloos zou moeten werken.
Zie link:
http://img505.imageshack.us/my.php?imag ... delkd9.png
nu aan jullie de vraag is dit inderdaad een compromisloze opstelling of heb ik iets over het hoofd gezien? En wat is jullie mening over deze aan pak.
Ben