Stukje over Bruno Putzeys
Geplaatst: di 19 feb 2008, 22:27
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
en dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toevalgugi100 schreef:Wellicht een bekend verhaal maar toch
Kom, kom, 1 Belg maakt nog geen lenteen dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toeval
1 belg???cve schreef:Kom, kom, 1 Belg maakt nog geen lenteen dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toeval![]()
Wel een leuk artikel. Ik kende het nog niet. Bedankt voor de link Gert-Jan.
Zeg Asterduc jij vindt die UcD van Bruno toch niet echt, nou ja, je weet wel....
Co
dat doen we hier toch ook al een tijd? of heb ik wat gemistasterduc schreef:en welk land kan zonder regering verder?
Nee hoor, ik ben ook Belgasterduc schreef:1 belg???
Waar beginnen we, Eddy Merckx, Jacky Ickx, Eddy Lejeune, Van Damme, Jean-Marie Paff, Justin Henin, Eddy Wally, ... pfff , het topic is dadelijk gevuld met Belgische recordbrekers en trendzetters.
Kom zeg, het zijn meervoudige wereldkampioenen die prestaties geleverd hebben die anderen nog in de verste verte niet hebben kunnen evenaren, en dat voor een landje met nog niet eens 10 mlj inwoners.
en waar zijn de duitsers niet kunnen doordringen?
en waar komt de friet en de chocolade vandaan?
welk land heeft 3 moedertalen en 150 dialekten?
en welk land kan zonder regering verder?
jaja, nu wordt het stil zeker![]()
![]()
![]()