Pagina 1 van 1

Stukje over Bruno Putzeys

Geplaatst: di 19 feb 2008, 22:27
door gugi100
Wellicht een bekend verhaal maar toch.http://www.spectrum.ieee.org/feb08/5953

groet Gert-Jan

Re: Stukje over Bruno Putzeys

Geplaatst: wo 20 feb 2008, 18:12
door asterduc
gugi100 schreef:
Wellicht een bekend verhaal maar toch
en dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toeval :D

Groet,
Asterbelg.

Geplaatst: wo 20 feb 2008, 19:39
door cve
en dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toeval
Kom, kom, 1 Belg maakt nog geen lente :D

Wel een leuk artikel. Ik kende het nog niet. Bedankt voor de link Gert-Jan.

Zeg Asterduc jij vindt die UcD van Bruno toch niet echt, nou ja, je weet wel.... :wink:

Co

Geplaatst: wo 20 feb 2008, 19:58
door asterduc
cve schreef:
en dat ook Bruno weer uit België moet komen, is ook geen toeval
Kom, kom, 1 Belg maakt nog geen lente :D

Wel een leuk artikel. Ik kende het nog niet. Bedankt voor de link Gert-Jan.

Zeg Asterduc jij vindt die UcD van Bruno toch niet echt, nou ja, je weet wel.... :wink:

Co
1 belg???
Waar beginnen we, Eddy Merckx, Jacky Ickx, Eddy Lejeune, Van Damme, Jean-Marie Paff, Justin Henin, Eddy Wally, ... pfff , het topic is dadelijk gevuld met Belgische recordbrekers en trendzetters.
Kom zeg, het zijn meervoudige wereldkampioenen die prestaties geleverd hebben die anderen nog in de verste verte niet hebben kunnen evenaren, en dat voor een landje met nog niet eens 10 mlj inwoners.

en waar zijn de duitsers niet kunnen doordringen?
en waar komt de friet en de chocolade vandaan?
welk land heeft 3 moedertalen en 150 dialekten?
en welk land kan zonder regering verder?

jaja, nu wordt het stil zeker :lol: :lol: :lol:

en euhm, wat die UcD betreft heb ik alleen maar lof. Mijn subs draaien met een UcD en ik ga tegen de zomer terug een paar UcD eindtrappen bouwen om tijdens de warme maanden in een koele luisterruimte van muziek te kunnen genieten. 8)

Met komische groeten,
Ed.

Geplaatst: wo 20 feb 2008, 20:34
door Henkjan
asterduc schreef:
en welk land kan zonder regering verder?
dat doen we hier toch ook al een tijd? of heb ik wat gemist :wink: :lol:

Geplaatst: do 21 feb 2008, 22:41
door Miniwatt
asterduc schreef:
1 belg???
Waar beginnen we, Eddy Merckx, Jacky Ickx, Eddy Lejeune, Van Damme, Jean-Marie Paff, Justin Henin, Eddy Wally, ... pfff , het topic is dadelijk gevuld met Belgische recordbrekers en trendzetters.
Kom zeg, het zijn meervoudige wereldkampioenen die prestaties geleverd hebben die anderen nog in de verste verte niet hebben kunnen evenaren, en dat voor een landje met nog niet eens 10 mlj inwoners.

en waar zijn de duitsers niet kunnen doordringen?
en waar komt de friet en de chocolade vandaan?
welk land heeft 3 moedertalen en 150 dialekten?
en welk land kan zonder regering verder?

jaja, nu wordt het stil zeker :lol: :lol: :lol:
Nee hoor, ik ben ook Belg 8)

Geplaatst: do 21 feb 2008, 23:54
door Barry
Een vriend van mij overwoog een UcD te bouwen.
Nadat ik dit stukje tekst heb gegeven, heeft hij binnen 10 minuten een UcD besteld 8)