De opzet van de beurs is hetzelfde als voorgaande jaren. Dus presentaties, demo's lezingen etc etc. Leuk om te kijken.
Wat nog leuker is, is natuurlijk je zelfgemaakte creaties te showen.
Er worden al wat spullen aangedragen, voornamelijk versterkers.
Nu is het natuurlijk leuk om ook wat andere dingen te showen, dus ik wil voorstellen dat we als "zelfbouwaudio.nl" wat creaties neerzetten op deze beurs. Er zullen ook wat nieuwe mensen langskomen en op deze manier kan men gelijk een kijkje nemen wat er zoal gemaakt wordt.
Maar goed, dit is maar een idee. Laat eventueel per PM of mail even weten of hier animo voor is. (mag natuurlijk ook op het forum hier)
Dan punt 2
Carpoolen....
Er zullen best wel wat mensen die kant op gaan, en hier op het forum lijkt het me best handig dat niet iedereen alleen in de auto stapt, maar een "collega bouwer" misschien een stoel aanbied.
Bijvoorbeeld weet ik dat Ralf ook gaat, en kan dus met mi meerijden.
Vooral de mensen met een auto van de zaak zijn erg welkom...
Ook hier kan weer gereageerd worden via het forum.
Ik kom zelf uit Alphen aan den Rijn, Ralf rijdt mee met mij, dus ik zit helaas vol (met waarschijnlijk nog wat speakers op de achterbank)
Dus mede forumleden:
Neem voor info over deze dag een kijkje op http://home.versatel.nl/ddiy_2005/
Geef even aan of we wat kunnen doen als gezamelijk forum qua speakers
en mocht je nog een plaatsje in de auto vrij hebben laat dat dan ook hier even weten.
M.v.g.
Edo
