Dutch DIY Audio 2005 beurs

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Dutch DIY Audio 2005 beurs

Bericht door Edo »

In navolging van het succes van vorig jaar is er besloten om weer een diy dag te organiseren. En wel op zondag 17 april 2005

De opzet van de beurs is hetzelfde als voorgaande jaren. Dus presentaties, demo's lezingen etc etc. Leuk om te kijken.

Wat nog leuker is, is natuurlijk je zelfgemaakte creaties te showen.
Er worden al wat spullen aangedragen, voornamelijk versterkers.
Nu is het natuurlijk leuk om ook wat andere dingen te showen, dus ik wil voorstellen dat we als "zelfbouwaudio.nl" wat creaties neerzetten op deze beurs. Er zullen ook wat nieuwe mensen langskomen en op deze manier kan men gelijk een kijkje nemen wat er zoal gemaakt wordt.
Maar goed, dit is maar een idee. Laat eventueel per PM of mail even weten of hier animo voor is. (mag natuurlijk ook op het forum hier)

Dan punt 2

Carpoolen.... :roll:

Er zullen best wel wat mensen die kant op gaan, en hier op het forum lijkt het me best handig dat niet iedereen alleen in de auto stapt, maar een "collega bouwer" misschien een stoel aanbied.
Bijvoorbeeld weet ik dat Ralf ook gaat, en kan dus met mi meerijden.
Vooral de mensen met een auto van de zaak zijn erg welkom... :wink:

Ook hier kan weer gereageerd worden via het forum.
Ik kom zelf uit Alphen aan den Rijn, Ralf rijdt mee met mij, dus ik zit helaas vol (met waarschijnlijk nog wat speakers op de achterbank)

Dus mede forumleden:
Neem voor info over deze dag een kijkje op http://home.versatel.nl/ddiy_2005/
Geef even aan of we wat kunnen doen als gezamelijk forum qua speakers
en mocht je nog een plaatsje in de auto vrij hebben laat dat dan ook hier even weten.

M.v.g.
Edo
Laatst gewijzigd door Edo op wo 27 apr 2005, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Bericht door Motorfret »

ik heb nog een plek vrij vanuit de regio nijmegen...
Gebruikersavatar
DIY_Freak
Berichten: 806
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:22
Locatie: Nuenen

Bericht door DIY_Freak »

Afhankelijk van wat voor en gedrochten ik nog ga maken, kan ik misschien wel een liftje gebruiken (Hilversum). Over een week of wat weet ik meer.
Gebruikersavatar
DIY_Freak
Berichten: 806
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:22
Locatie: Nuenen

Bericht door DIY_Freak »

Inmiddels een lift aangeboden gekregen. :P
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Bericht door JuuL »

Kweet niet of het ergens al was vermeld maar ik kwam dit tegen op circuitsonline:

http://home.versatel.nl/ddiy_2005/index.html

Met foto's etc van DDIY2005. Ik zie dat het gemiddelde qua leeftijd wel iets hoger ligt dan 19 jaar (ik dus:)), lol :D

Wie had hier wat speakers laten zien dan? Ik dacht dat ik wat van Edo en Jeroen zag.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

JuuL schreef:
Kweet niet of het ergens al was vermeld maar ik kwam dit tegen op circuitsonline:

http://home.versatel.nl/ddiy_2005/index.html

Met foto's etc van DDIY2005. Ik zie dat het gemiddelde qua leeftijd wel iets hoger ligt dan 19 jaar (ik dus:)), lol :D

Wie had hier wat speakers laten zien dan? Ik dacht dat ik wat van Edo en Jeroen zag.
Jazeker, de gemiddelde leeftijd zat wel iets hoger dan 19, maar da's toch geen probleem?

Ik had de Isis en de Hestia bij me. Isis als "showmodel" en de demo gedaan met de Hestia.
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Bericht door JuuL »

Tuurlijk is dat geen probleem! :lol:

Alleen jammer dat er zo weinig jeugd rondliep...
Het zal wel zo zijn dat dat soort dingen toch te duur is voor de meesten, die geven waarsch hun geld liever uit aan iets wat hard gaat en niet zo goed klinkt dan iets dat goed klinkt en wat duurder is...

Haha dan had ik het toch goed gezien! Ze zagen er mooi uit ;) 8), kan alleen niet op het plaatje zien hoe ze klonken ;)
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

JuuL schreef:
Alleen jammer dat er zo weinig jeugd rondliep...
Het zal wel zo zijn dat dat soort dingen toch te duur is voor de meesten, die geven waarsch hun geld liever uit aan iets wat hard gaat en niet zo goed klinkt dan iets dat goed klinkt en wat duurder is...
Even wachten op de Tangband units, heb al een idee in m'n hoofd om ze te gaan gebruiken. Wordt vrij "design"-achtig, mooi geluid en niet duur. Helaas kunnen ze niet zo hard... 8)
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”