Pagina 1 van 1
PBs blijven in Outbox staan
Geplaatst: za 09 feb 2008, 22:11
door sevenup
Geregeld als ik een PBtje stuur of reply op een PB blijft hij in de Outbox staan. En komt daarna niet in de Sentbox, terwijl ik wel de melding krijg "Bericht is verstuurd"
Dat is nogal lastig, zo weet ik niet zeker of ze wel of niet overkomen...
Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Groeten,
Michiel
Geplaatst: za 09 feb 2008, 22:28
door anonamemouse
je postvak bestaat uit drie vakjes; de inbox, de outbox en de sentbox.
de inbox lijkt me duidelijk, daar komt je post binnen.
de outbox en de sentbox hebben een soort van dubbelfunctie. de outbox bevat je berichten die je wel verstuurd hebt, maar die nog niet bekeken zijn door de ontvanger. het is een soort van rode brievenbus die nog niet geleegd is zeg maar.
zodra de ontvanger je bericht gelezen heeft schuift bij jou het bericht door naar de sentbox, het is dus volledig verzonden en aangekomen.
Geplaatst: zo 10 feb 2008, 8:43
door sevenup
anonamemouse schreef:je postvak bestaat uit drie vakjes; de inbox, de outbox en de sentbox.
de inbox lijkt me duidelijk, daar komt je post binnen.
de outbox en de sentbox hebben een soort van dubbelfunctie. de outbox bevat je berichten die je wel verstuurd hebt, maar die nog niet bekeken zijn door de ontvanger. het is een soort van rode brievenbus die nog niet geleegd is zeg maar.
zodra de ontvanger je bericht gelezen heeft schuift bij jou het bericht door naar de sentbox, het is dus volledig verzonden en aangekomen.
Ah dat is duidelijk. Bij outlook en andere mail programma's zijn mails die in de outbox staan namelijk nog niet verzonden, maar zijn nog bezig...
Bedankt voor de uitleg.