PBs blijven in Outbox staan

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

PBs blijven in Outbox staan

Bericht door sevenup »

Geregeld als ik een PBtje stuur of reply op een PB blijft hij in de Outbox staan. En komt daarna niet in de Sentbox, terwijl ik wel de melding krijg "Bericht is verstuurd"

Dat is nogal lastig, zo weet ik niet zeker of ze wel of niet overkomen...

Enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Groeten,

Michiel
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

je postvak bestaat uit drie vakjes; de inbox, de outbox en de sentbox.
de inbox lijkt me duidelijk, daar komt je post binnen.
de outbox en de sentbox hebben een soort van dubbelfunctie. de outbox bevat je berichten die je wel verstuurd hebt, maar die nog niet bekeken zijn door de ontvanger. het is een soort van rode brievenbus die nog niet geleegd is zeg maar.
zodra de ontvanger je bericht gelezen heeft schuift bij jou het bericht door naar de sentbox, het is dus volledig verzonden en aangekomen.
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door sevenup »

anonamemouse schreef:
je postvak bestaat uit drie vakjes; de inbox, de outbox en de sentbox.
de inbox lijkt me duidelijk, daar komt je post binnen.
de outbox en de sentbox hebben een soort van dubbelfunctie. de outbox bevat je berichten die je wel verstuurd hebt, maar die nog niet bekeken zijn door de ontvanger. het is een soort van rode brievenbus die nog niet geleegd is zeg maar.
zodra de ontvanger je bericht gelezen heeft schuift bij jou het bericht door naar de sentbox, het is dus volledig verzonden en aangekomen.
Ah dat is duidelijk. Bij outlook en andere mail programma's zijn mails die in de outbox staan namelijk nog niet verzonden, maar zijn nog bezig...

Bedankt voor de uitleg.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”