Actieve keyboard monitors
Geplaatst: za 09 feb 2008, 17:23
Wat doe je als je een weekend van tevoren hoort dat je ergens moet gaan spelen en je al jarenlang geen toetsen-monitoren meer hebt?
Naar de winkel rennen en een setje Behringer ofzo halen?
Ben je gek man!
Nee, we gaan via het grote internet op zoek naar de goedkoopste passieve rotzooi die we maar kunnen vinden:
Een setje GATT Audio P12HM. 79 euro met verzending voor een 12 incher en een piezo-hoorntje. (foto 1)
De leverancier deed zijn woord gestand en binnen 48 uur had ik twee dozen in huis.
Uiteennemen en de kwaliteit (
) bewonderen. (foto 2)
Onze Chinese vrienden stellen ook ditmaal niet teleur, wat een treurigheid.
Van 1 exemplaar lag de woofer gewoon los op het front, geen wonder met dat pandaberen-notenhout (foto 3).
Niet gedraald, fluks in de rommelkist gedoken en twee maal een UcD400 met voeding op een plaatje staal geklust (foto 4).
Waarna nog wat bracing en dempingsmateriaal een plaatsje heeft gevonden in de kast.
De woofers maar met fatsoenlijke bouten en inslagmoeren vastgezet.
Resultaat op foto 5 te zien: maakt best wel herrie en is voor het doel geschikt.
Morgen lekker spelen!
Damn, de foto's staan in omgekeerde volgorde.
Nouja, het spreekt voor zichzelf denk ik.
Naar de winkel rennen en een setje Behringer ofzo halen?
Ben je gek man!
Nee, we gaan via het grote internet op zoek naar de goedkoopste passieve rotzooi die we maar kunnen vinden:
Een setje GATT Audio P12HM. 79 euro met verzending voor een 12 incher en een piezo-hoorntje. (foto 1)
De leverancier deed zijn woord gestand en binnen 48 uur had ik twee dozen in huis.
Uiteennemen en de kwaliteit (
Onze Chinese vrienden stellen ook ditmaal niet teleur, wat een treurigheid.
Van 1 exemplaar lag de woofer gewoon los op het front, geen wonder met dat pandaberen-notenhout (foto 3).
Niet gedraald, fluks in de rommelkist gedoken en twee maal een UcD400 met voeding op een plaatje staal geklust (foto 4).
Waarna nog wat bracing en dempingsmateriaal een plaatsje heeft gevonden in de kast.
De woofers maar met fatsoenlijke bouten en inslagmoeren vastgezet.
Resultaat op foto 5 te zien: maakt best wel herrie en is voor het doel geschikt.
Morgen lekker spelen!
Damn, de foto's staan in omgekeerde volgorde.
Nouja, het spreekt voor zichzelf denk ik.