Pagina 1 van 1

ONderschrift groot/veel ruimte

Geplaatst: ma 21 jan 2008, 23:59
door b_force
Ik was even mijn onderschrift aan het aanpassen, maar opeens zit daar heel veel ruimte tussen.

bugje ?

(tekst is inmiddels weer zoals het was)

Geplaatst: di 22 jan 2008, 0:03
door Martijn M
Je moet er ook niet van die schunnige teksten onder zetten! Daar schrikt de software van :roll: .

Geplaatst: di 22 jan 2008, 0:12
door b_force
schunnig ? :P

lol :lol: :lol: 8)