ONderschrift groot/veel ruimte
Geplaatst: ma 21 jan 2008, 23:59
Ik was even mijn onderschrift aan het aanpassen, maar opeens zit daar heel veel ruimte tussen.
bugje ?
(tekst is inmiddels weer zoals het was)
bugje ?
(tekst is inmiddels weer zoals het was)