Ik was even mijn onderschrift aan het aanpassen, maar opeens zit daar heel veel ruimte tussen.
bugje ?
(tekst is inmiddels weer zoals het was)
ONderschrift groot/veel ruimte
Moderator: Beheerdersteam
