welja persooonlijk vind ik dat ze zeer hol ,magere bas, leeg klinken ik had echt wel beter verwacht van bose wat bij mij toch doet denken aan kwaliteits luidsprekers ...
toen ik da kastjes open heb gedaan zag ik een paar weerstanden en condesatoren tegen de kant geplakt "warme lijm" een klein magneetje aan de "woofer" de tweeter doet me eerder denken aan een klokradio luidsprekertje , en de kasten zijn dan nog in 9 mm vezelplaat gemaakt.
dusja ik denk wel dat jullie zouden gelijk hebben dat het verstandiger zou zijn om achter een ander paar luidspreker te lopen .
mss terug een noob vraag he maar op de site van dit forum heb ik metingen gezien "
http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 8&Itemid=2
" een beetje vanonder op de pagina
ben ik correct dat het iets is van er word een toon afgespeeld en tegelijk opgenomen ,en het verschil tussen die 2 opgenomen en afgespeeld word getoond in die grafiek.
met welk programma is dat gedaan? kan dat met pc ?
ik heb hier alle soorten programma's opgezocht en uitgeprobeert .maar ik vind het gelijk niet .met het programma ARTA krijg ik iet gelijk aardigs maar er komt alleen maar ruis of bliep uit en krijg iedere keer andere metingen