Pagina 1 van 1

Geregistreerde gebruikers: weergave in verschillende kleuren

Geplaatst: za 12 jan 2008, 0:05
door Martijn M
Onderaan de mainpage van het forum staat altijd een lijstje met actieve gebruikers. Normale gebruikers zijn weergegeven in het rood, moderatoren in het wit. Sommige namen worden echter weergegeven in het groen. Wat betekent dit?

Geplaatst: za 12 jan 2008, 0:10
door b_force
Ik denk commerciële gebruikers.

Ik vind overigens die witte kleur heel heel heel erg onleesbaar.

Geen slimme kleur.

(en ik heb al vernomen dat ik niet de enige ben die dat vindt :P )

Geplaatst: za 12 jan 2008, 0:18
door KT88
Dat wit is om lekker anoniem te kunnen modereren.
8)

Even met de muis erover hoveren met linker knop ingedrukt en je ziet zo wie 't is.

Maar wit zou staan voor beheerder en groen voor moderator, aldus de legenda onderaan...........
Dan is Roland dus moderator geworden? :shock:

Geplaatst: za 12 jan 2008, 0:41
door Edo
Wit is mod (Sheriff) en groen is...ehm...even aan Henkjan vragen.. :)
Maar ik vind wit prima hoor. Waarom zou dat een probleem zijn b_force?

Geplaatst: za 12 jan 2008, 0:48
door b_force
omdat je die namen niet direct kan lezen, tenzij je er met je muis ovehreen gaat oid (ingedrukt zodat het blauw wordt)

Ik ken heel wat mensen die hetzelfde hebben en die de naam niet kunnen lezen.

Geplaatst: za 12 jan 2008, 0:51
door Edo
Maar is dat erg dan?

Geplaatst: za 12 jan 2008, 0:53
door b_force
Jah omdat je wilt weten wie dat zijn.

Of soms heb je die persoon nodig, zoek je de website etc etc etc.

Afgezien van dat, vind ik het persoonlijk ook slordig staan.

Nouja, slordig...., ongelukkig gekozen kleur is een betere benaming :P

Geplaatst: za 12 jan 2008, 0:54
door Edo
Ik zal het eens aankaarten bij de rest.

Geplaatst: za 12 jan 2008, 1:29
door CarloPJB
b_force schreef:
omdat je die namen niet direct kan lezen, tenzij je er met je muis ovehreen gaat oid (ingedrukt zodat het blauw wordt)

Ik ken heel wat mensen die hetzelfde hebben en die de naam niet kunnen lezen.

Nergens last van.

Gewoon de brigtness van je monitor `n stuk minder zetten.
Is ook veel beter voor je ogen!

Geplaatst: za 12 jan 2008, 1:39
door b_force
Op de meeste TFT's is het sowieso onleesbaar.
(al helemaal laptop tft's)

En een hoge brightness + kleur temperatuur vind ik gewoon lekker werken :P

edit:
en als ik die instellingen minder zet, is het ook niet te lezen.

Zelf op een heus, toen nog vreselijk dure, iiyame 19inch monitor

Geplaatst: za 12 jan 2008, 1:46
door CarloPJB
b_force schreef:
Op de meeste TFT's is het sowieso onleesbaar.
(al helemaal laptop tft's)

En een hoge brightness + kleur temperatuur vind ik gewoon lekker werken :P

edit:
en als ik die instellingen minder zet, is het ook niet te lezen.

Zelf op een heus, toen nog vreselijk dure, iiyame 19inch monitor
Dell 19",brigtness op 50%,geen probleem.
17" Acer notebook met standaard instellingen,geen probleem :?

Geplaatst: za 12 jan 2008, 1:53
door b_force
das apart...

maak eens een screenshot :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)

Geplaatst: za 12 jan 2008, 1:56
door Marp
Mijn naam is zelfs op de grootste en duurste beeldschermen onleesbaar (behalve op die van mod's). Is dat een ernstig probleem? :mrgreen:

Geplaatst: za 12 jan 2008, 1:58
door CarloPJB
b_force schreef:
das apart...

maak eens een screenshot :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
Bij deze :wink:

Beheerder is bij mij duidelijk te lezen!

Geplaatst: za 12 jan 2008, 2:01
door b_force
nou hier niet, ligt het aan het plaatje ? :lol: :lol:

(ok, ok, het wordt te laat mensen :P lol )

Geplaatst: za 12 jan 2008, 2:02
door CarloPJB
b_force schreef:
nou hier niet, ligt het aan het plaatje ? :lol: :lol:

(ok, ok, het wordt te laat mensen :P lol )
:twisted: Jij hebt toch `n bril........... :-k

Geplaatst: za 12 jan 2008, 2:05
door Marp
CarloPJB schreef:
b_force schreef:
Dell 19",brigtness op 50%,geen probleem.
17" Acer notebook met standaard instellingen,geen probleem :?
das apart...

maak eens een screenshot :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
b_force schreef:
nou hier niet, ligt het aan het plaatje ? :lol: :lol:

(ok, ok, het wordt te laat mensen :P lol )
En die bekijk je dan op een scherm waarop je het niet ziet? AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding:mrgreen:
(ja het is laat) ;)

Geplaatst: za 12 jan 2008, 2:42
door kevincejanssen
Is bij mij ook kan het bijna niet lezen.

Geplaatst: za 12 jan 2008, 10:03
door Vuurkat
Pak liever een fototoestel, en zet de flits uit.

Geplaatst: za 12 jan 2008, 11:10
door Wowly
Hahahahaha

Ik geloof dat er al is gevraagd de boel aan te passen, dus bespaar je de oeverloze discussie's :P

Wowly

Geplaatst: za 12 jan 2008, 13:19
door Henkjan
lekker belangrijk................... die kleuren worden door de forum software gezet. als je dan zo nieuwsgierig bent wie van de beheerders er online is, mag je wel wat moeite doen hoor :lol: :wink: of je gebruikt Opera als browser en zet de view mode op user mode 8)

wat betreft groen voor Roland, dat komt (waarschijnlijk) doordat hij op een afgeschermd deel van t forum wat redigeer rechten heeft gekregen, hij is geen forum sherrif

Geplaatst: za 12 jan 2008, 15:25
door arjenh
Tangerend:
Bij gebruik van de zoekfunctie wordt de zoekterm ook wit weergegeven in de gevonden pagina. Op zich is het een goed idee, maar met de kleur wit verdwijnt het woord meer dan dat het opvalt.

Arjen

Geplaatst: za 12 jan 2008, 15:45
door Henkjan
is bekend......
viewtopic.php?t=4708