Geregistreerde gebruikers: weergave in verschillende kleuren
Moderator: Beheerdersteam
Geregistreerde gebruikers: weergave in verschillende kleuren
Onderaan de mainpage van het forum staat altijd een lijstje met actieve gebruikers. Normale gebruikers zijn weergegeven in het rood, moderatoren in het wit. Sommige namen worden echter weergegeven in het groen. Wat betekent dit?
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Jah omdat je wilt weten wie dat zijn.
Of soms heb je die persoon nodig, zoek je de website etc etc etc.
Afgezien van dat, vind ik het persoonlijk ook slordig staan.
Nouja, slordig...., ongelukkig gekozen kleur is een betere benaming
Of soms heb je die persoon nodig, zoek je de website etc etc etc.
Afgezien van dat, vind ik het persoonlijk ook slordig staan.
Nouja, slordig...., ongelukkig gekozen kleur is een betere benaming
Laatst gewijzigd door b_force op za 12 jan 2008, 0:57, 1 keer totaal gewijzigd.
b_force schreef:omdat je die namen niet direct kan lezen, tenzij je er met je muis ovehreen gaat oid (ingedrukt zodat het blauw wordt)
Ik ken heel wat mensen die hetzelfde hebben en die de naam niet kunnen lezen.
Nergens last van.
Gewoon de brigtness van je monitor `n stuk minder zetten.
Is ook veel beter voor je ogen!
Dell 19",brigtness op 50%,geen probleem.b_force schreef:Op de meeste TFT's is het sowieso onleesbaar.
(al helemaal laptop tft's)
En een hoge brightness + kleur temperatuur vind ik gewoon lekker werken
edit:
en als ik die instellingen minder zet, is het ook niet te lezen.
Zelf op een heus, toen nog vreselijk dure, iiyame 19inch monitor
17" Acer notebook met standaard instellingen,geen probleem
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
CarloPJB schreef:das apart...b_force schreef:Dell 19",brigtness op 50%,geen probleem.
17" Acer notebook met standaard instellingen,geen probleem
maak eens een screenshot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En die bekijk je dan op een scherm waarop je het niet ziet?b_force schreef:nou hier niet, ligt het aan het plaatje ?![]()
![]()
(ok, ok, het wordt te laat mensenlol )



(ja het is laat)
- kevincejanssen
- Berichten: 87
- Lid geworden op: wo 14 nov 2007, 21:05
- Locatie: Sprang-Capelle
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
lekker belangrijk................... die kleuren worden door de forum software gezet. als je dan zo nieuwsgierig bent wie van de beheerders er online is, mag je wel wat moeite doen hoor
of je gebruikt Opera als browser en zet de view mode op user mode
wat betreft groen voor Roland, dat komt (waarschijnlijk) doordat hij op een afgeschermd deel van t forum wat redigeer rechten heeft gekregen, hij is geen forum sherrif
wat betreft groen voor Roland, dat komt (waarschijnlijk) doordat hij op een afgeschermd deel van t forum wat redigeer rechten heeft gekregen, hij is geen forum sherrif
