RelaiXed

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Arie_vK
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 25 dec 2006, 13:20
Locatie: Barendrecht

RelaiXed

Bericht door Arie_vK »

Het schema eens goed bekeken. en heb ik de schema’s van Jos erbij gelegd. Het is leuk om te zien wie wat heeft bijgedragen bij dit ontwerp. Waar ik bij stil stond was dat Sander in een ander draadje vertelde dat ook ongebalanceerde signalen konden worden aangesloten. Daar onderzocht ik het schema op. Waar ik geen raad mee wist was, was het hoe? Als een van de ongebalanceerde ingangen worden gekozen, wordt dan ook relais V12 bekrachtigd? Zodat de een van de opamps buiten werking wordt gezet?

Arie
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Arie,

Van een ongebalanceerd signaal wordt een semi-gebalanceerd signaal gemaakt, de voorversterker heeft namelijk geen ongebalanceerde uitgangen.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Plaats reactie