Pagina 1 van 1

Breedband ontwerp

Geplaatst: zo 23 jan 2005, 20:15
door Johan 62
Hallo :lol:

Heb een leuk ontwerp gemaakt met een paar Vifa breedband units.
Had hier wat van gelezen in de Hobby Hifi.
Hier hadden ze de speakers in een paar bamboe schalen van Ikea gebouwd.
Ik ben hier verder mee gegaan en heb 2 schalen tegen elkaar gelijmd
er een basreflex in gemaakt en er in High End filter in gemaakt.
Een paar standaards er onder en het klinkt echt heel leuk.
En dat voor een prijs van ongeveer 100 euro per stuk.
Moet de boel verder nog wel afwerken en een kleurtje geven.
Ik doe er vast een paar foto's bij.

m.v.g. J.V.

Geplaatst: zo 23 jan 2005, 20:18
door Johan 62
Hallo

Nog even geduld met de foto's.
Zie nog even niet hoe dit werkt.haha

m.v.g. J.V.

Geplaatst: ma 24 jan 2005, 8:52
door Bart_M
Leuk idee.
Heb je webspace om je foto's op te zetten?

Geplaatst: do 27 jan 2005, 20:59
door weidok
Johan 62 schreef:
Hallo

Nog even geduld met de foto's.
Zie nog even niet hoe dit werkt.haha

m.v.g. J.V.
Geduld is bijna op .................................. foto's ????

Foto's

Geplaatst: zo 30 jan 2005, 12:36
door Johan 62
Hallo

Jammer ik krijg het nog niet voor elkaar.
Als je ze echt wil zien geef dan je e mail maar op
Stuur ik ze wel even op.

Groetjes J.V.

Geplaatst: za 19 feb 2005, 11:48
door turbomarco
Hoi,
Welke Vifa breedbanders zijn het ?

greetz Marco

Geplaatst: za 19 feb 2005, 22:45
door Johan 62
:D Hallo

De breedband units die ik heb gebruikt zijn de
Vifa 10BGS119/8.

m.v.g. J.V.