Pagina 1 van 1

verschillen in klank merk X en Y

Geplaatst: wo 26 sep 2007, 8:19
door Wasbeer2006
Hallo,

Ik ben van plan een reciever te kopen. Ik zal zeker eerst gaan luisteren, echter vind ik de Denon (3808) reciever bij voorbaad erg mooi.

Zitten er duidelijke verschillen tussen bv Denon, marantz en bv Cambridge Audio en dan bedoel ik bv.

Merk X klink strak en cool,
Merk y klinkt warm en wollig enz.

groeten,

Geplaatst: wo 26 sep 2007, 13:24
door anonamemouse
ik kan j niet echt vertellen "hoe" iets klinkt. ik vind het goed/mooi klinken of niet.

uit het rijtje dat je hier opnoemt zou ik voor de marantz gaan. is misschien iets duurder, maar vind ik persoonlijk gewoon met kop en schouders boven de anderen (ook niet genoemde merken) uitsteken.