verschillen in klank merk X en Y

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Wasbeer2006
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 16 sep 2007, 16:48
Locatie: Schiedam

verschillen in klank merk X en Y

Bericht door Wasbeer2006 »

Hallo,

Ik ben van plan een reciever te kopen. Ik zal zeker eerst gaan luisteren, echter vind ik de Denon (3808) reciever bij voorbaad erg mooi.

Zitten er duidelijke verschillen tussen bv Denon, marantz en bv Cambridge Audio en dan bedoel ik bv.

Merk X klink strak en cool,
Merk y klinkt warm en wollig enz.

groeten,
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Bericht door anonamemouse »

ik kan j niet echt vertellen "hoe" iets klinkt. ik vind het goed/mooi klinken of niet.

uit het rijtje dat je hier opnoemt zou ik voor de marantz gaan. is misschien iets duurder, maar vind ik persoonlijk gewoon met kop en schouders boven de anderen (ook niet genoemde merken) uitsteken.
Plaats reactie