Hallo,
Ik ben van plan een reciever te kopen. Ik zal zeker eerst gaan luisteren, echter vind ik de Denon (3808) reciever bij voorbaad erg mooi.
Zitten er duidelijke verschillen tussen bv Denon, marantz en bv Cambridge Audio en dan bedoel ik bv.
Merk X klink strak en cool,
Merk y klinkt warm en wollig enz.
groeten,
verschillen in klank merk X en Y
Moderator: Beheerdersteam
-
Wasbeer2006
- Berichten: 5
- Lid geworden op: zo 16 sep 2007, 16:48
- Locatie: Schiedam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
