Pagina 1 van 5

de HEZB op Zondag 19/8

Geplaatst: ma 23 jul 2007, 20:31
door asterduc
.
en dat staat voor High End Zelfbouwaudio Barbeque!

in het teken staan het gezellig samenkomen van vrienden met een gemeenschappelijke hobby, namelijk het genieten van muziek en het bouwen van audioapparatuur.

Wanneer:
zondag 19 augustus

Begin: 16.00 uur
(wie vroeger komt is een vrijwilliger die mee alles gaat klaarzetten)

Einde: 20.00 uur
(wie later blijft is dus ook vrijwilliger om de boel terug op te kuisen)

Waar: in Schilde, België, bij Antwerpen. Dat is 50 km van Breda, Bergen op Zoom, en 70 km van Eindhoven, Hasselt, Gent, Brussel, Terneuzen).

Accomodatie: tent, tafels, stoelen, parkeerplaats, achtergrondmuziek, toilet, houtskool, borden glazen en bestek.

Eten: ik stel voor dat we enkele Barbeque's uitzetten en dat iedereen wat mee brengt. Het 'Amerikaans systeem' volgens Carlo, HenkJan zegt "dutch treat'. Ik noem dat 'gunstig'.

Drank: verfrissende drank is voorzien. Je favoriete wijn en andere exotische dranken zul je zelf moeten meebrengen.

Wie: natuurlijk is iedere zelfbouwer uitgenodigd, inclusief partner!

Reservering: graag zo snel mogelijk, zodat we de nodige voorzieningen kunnen inschatten

Vrijwilligers: zijn natuurlijk welkom

Ed.

--- edit --- passende cartoon erbij. Met dank aan Jasper!

Geplaatst: ma 23 jul 2007, 20:45
door b_force
jeetje, tof man, ik wil zeker van de partij zijn :D

Moet even kijken hoe ik daar heen ga komen, hoewel ik misschien wel gelijk door kan gaan naar mijn vader (die heeft een vakantie huisje in de Ardenne, bij Filly )

Geplaatst: ma 23 jul 2007, 20:48
door voodooless
Super gaaf initiatief ed! Ik neem aan dat je mega TL subwoofer ook van de partij is :lol:

Helaas weet ik nu al dat ik al die weekeinden bezet ben. Hoop toch dat het een mooi feest gaat worden!

Geplaatst: ma 23 jul 2007, 21:09
door CarloPJB
Zal snel mijn agenda raadplegen !


Super idee,Ed :D

Geplaatst: ma 23 jul 2007, 23:18
door Wowly
Heel erg goed idee ed!

Ik ga zekers proberen te komen, als het ff kan met mijn vriendin! Wel nog ff overleggen welke datum natuurlijk

Jan

Geplaatst: di 24 jul 2007, 0:00
door Henkjan
mooi initiatief Ed!

als het bij die 1e 3 weekeinden in augustus blijft, dan kan ik er alleen "in spirit" bij zijn, ik zit dan namelijk een paar duizend km noordelijker...

Geplaatst: di 24 jul 2007, 0:05
door Hans Nootdorp
Top Ed!
In principe willen Ineke en ik graag wederom naar Schilde komen; zou onze 2e culinaire ervaring daar worden. De HEZB-BBQ zal misschien zelfs nog wel de gezelligheid en kwaliteit van "'t Stout Kieken" overtreffen. Alhoewel de gastvrouw aldaar ook zeeer charmant was. Wordt vast een "close finish" :) Als ik jou was zou ik geen risico nemen en alles in de strijd gooien. :wink: :)
Echter, wij gaan 4 t/m 26 augustus op vakantie.... :?
Misschien als het de 26e wordt dat we dan dagje eerder terug kunnen komen. (zouden we dan eignelijk wel verplicht zijn...)
Maar weet je; zondag 2 september schijnt het ontzettend mooi weer ter worden...... :wink:

Geplaatst: di 24 jul 2007, 0:29
door asterduc
how how, nog nooit zo snel zoveel replies gezien op één enkele mail.
Leuk dit enthousiasme te ervaren.
b_force schreef:
Moet even kijken hoe ik daar heen ga komen
zij die van ver komen kunnen natuurlijk car poolen of de trein nemen.
Gewoon tot Antwerpen centraal en daar met de bus naar Schilde. Die stopt op 100 meter van de deur.

eventueel kunnen we ook wel een shuttle busje regelen, mijn zwager doet dat met plezier. Vanaf het treinstation in Antwerpen wel te verstaan! ... niet vanuit Groningen of zo :lol:
voodooless schreef:
Super gaaf initiatief ed! Ik neem aan dat je mega TL subwoofer ook van de partij is :lol:

Helaas weet ik nu al dat ik al die weekeinden bezet ben. Hoop toch dat het een mooi feest gaat worden
Subwoofer: deal, die maak ik terug klaar!

Weekenden bezet? is toch een kwestie van prioriteiten, of niet soms!!
Henkjan schreef:
mooi initiatief Ed!

als het bij die 1e 3 weekeinden in augustus blijft, dan kan ik er alleen "in spirit" bij zijn
Hans Nootdorp schreef:
wij gaan 4 t/m 26 augustus op vakantie.... :?
Misschien als het de 26e wordt dat we dan dagje eerder terug kunnen komen.
Op 26 hebben we familiefeest bij de grootouders. Dat gaat voor mij niet lukken. Daarna moeten zowel ik als mijn vrouw weer terug hard aan het werk. Sorry.

Geplaatst: di 24 jul 2007, 13:02
door asterduc
2 voorkeursdagen bieden zich aan:

Zondag 12/08

Zondag 19/08

Geplaatst: di 24 jul 2007, 13:08
door Bart_M
Leuk idee Ed, ik ga kijken of ik erbij kan zijn.

Geplaatst: di 24 jul 2007, 13:27
door b_force
asterduc schreef:
2 voorkeursdagen bieden zich aan:

Zondag 12/08

Zondag 19/08
Ik zal ook even kijken.
Zet het fftjes in je begin post (maybe ook een poll ?) Dan is het wat duidelijker :)

Geplaatst: wo 25 jul 2007, 15:55
door asterduc
De datum is geprikt.

zondag 19 augustus

Begin: 16.00 uur
(wie vroeger komt is een vrijwilliger die mee alles gaat klaarzetten)

Einde: 20.00 uur
(wie later blijft is dus ook vrijwilliger om de boel terug op te kuisen)

Nogmaals: iedere Audio DIY'er is welkom en partners kunnen graag meekomen.

Gelieve te melden als je mee van de partij wil zijn zodat ik ongeveer een idee heb van het aantal bezoekers.

Ed.

Geplaatst: wo 25 jul 2007, 16:03
door CarloPJB
Dan bij deze meld ik me aan als vrijwilligger , bezoeker en nogmaals vrijwilliger :wink:

Geplaatst: wo 25 jul 2007, 16:14
door asterduc
Zoals ik vanmorgen reeds aan een forumlid zei, het is mijn bedoeling om gewoon een leuke namiddag te hebben met mensen die dezelfde hobby delen, nml het bouwen van Audioapparatuur. Echter ditmaal zonder luistersessies e.d., zodat we de tijd kunnen nemen om aangenaam te genieten (hopelijk ook van het mooie weer) en kennis met elkaar te maken. De partners kunnen dit eveneens meemaken zonder dat ze STIL moeten zijn en naar de muziek MOETEN luisteren, dat maakt dat we ons allemaal wat meer als een familie gaan voelen. Misschien dat dit kan bijdragen tot betere sfeer op het forum.

Ik probeer zoals aanvankelijk aangegeven, zoveel mogelijk te organiseren wat accomodatie betreft, maar hoop daar niet alleen voor te staan. Een financiele bijdrage is echter NIET gevraagd.

Ed.

Geplaatst: wo 25 jul 2007, 16:19
door asterduc
CarloPJB schreef:
Dan bij deze meld ik me aan als vrijwilligger , bezoeker en nogmaals vrijwilliger :wink:
mooi Carlo,

ik stel voor dat we de telling als een telspel opstellen.

Telkens er iemand bijkomt verhoogd die zelf het getal

De start is gegeven

Carlo (kom jij alleen of met 2?), Robbiedobbie (2), Ikzelf (2)

dat maakt 5

Geplaatst: ma 30 jul 2007, 13:50
door Geenius
Hoi Ed,

Leuk initiatief! Maar helaas hebben wij dat weekend al afspraken staan (waaronder een BBQ met onze straat overigens).

Geplaatst: ma 30 jul 2007, 14:38
door asterduc
Geenius schreef:
Hoi Ed,

Leuk initiatief! Maar helaas hebben wij dat weekend al afspraken staan (waaronder een BBQ met onze straat overigens).
dan houden we hem toch gewoon bij jullie op straat 8)

hoedanook, bedankt voor je interesse Tony en reserveer misschien alvast HEZB 2008 ergens volgende zomer!

Ed.

Geplaatst: di 31 jul 2007, 11:22
door b_force
Jeetje, op een bepaalde manier heb ik het toch nog druk gekregen deze vakantie :P

(vet veel aan het verbouwen, klussen, schilderen bij mijn moeder)

Volgende week (12 augustus) nog een verjaardag.

Opzich wil ik nog best langs komen, maar dan moet ik eventjes wat gaan regelen en bellen, want ik kan het op dit moment niet zeker zeggen.



(en is meerijden mogelijk of niet ? Desnoods spreken we op een station oid af)

Geplaatst: di 31 jul 2007, 12:03
door Hans Nootdorp
Geenius schreef:
Hoi Ed,

Leuk initiatief! Maar helaas hebben wij dat weekend al afspraken staan (waaronder een BBQ met onze straat overigens).
Paling op de BBQ? Is weer eens wat anders...

Geplaatst: za 04 aug 2007, 13:17
door Porcino
Hoi Ed,

Wat een leuk initiatief! Ik ga proberen ook te komen. Het zal een mooi eindje rijden worden, maar dat mag de pret niet drukken ;)

Wijn kan ik wel verzorgen, heb nog een paar lekkere flessen Terre de Mejanelle van Pierre Clavel...

Geplaatst: za 04 aug 2007, 22:44
door asterduc
b_force schreef:
is meerijden mogelijk of niet ? Desnoods spreken we op een station oid af)
Bart,

Schipluiden, da's bij Den Haag, Rotterdam.
Komt er iemand daar vandaan?

Carlo zit iets onder de rand van Rotterdam, misschien dat je met hem iets kunt afstemmen, maar dan moet je wel mee opbouwen en afbouwen :lol:
Het kan ook zijn dat Carlo met de motorfiets komt, dan wordt het iets moeilijker met 2 op zo'n Superbike!

Als je met de trein tot Berchem station (Antwerpen) komt, zorg ik wel voor een shuttle naar Schilde.
Porcino schreef:
Hoi Ed,
Wat een leuk initiatief! Ik ga proberen ook te komen. Het zal een mooi eindje rijden worden, maar dat mag de pret niet drukken ;)
jep, zo is dat. Voor een uitermate goede steak rij ik soms naar Koblenz 8)
Arnhem, ik weet niet wie daar nog zit. Zover ik weet komen de meeste vanuit richting Eindhoven.

---edit--- Misschien dat Steven FinLux plannen heeft om te komen, die zit daar bij jou in de buurt,, dan kan ie gelijk een setje HiVi's meebrengen :lol:

Ed.

Geplaatst: zo 05 aug 2007, 11:55
door Wowly
Ik kom ook!!

Dat maakt numero : 6

Ik ga vanuit budel, maar als er iemand vanuit eindhoven gaat dan kan ie meerijden/poolen

Jan

Geplaatst: zo 05 aug 2007, 12:03
door Porcino
asterduc schreef:
Porcino schreef:
Hoi Ed,
Wat een leuk initiatief! Ik ga proberen ook te komen. Het zal een mooi eindje rijden worden, maar dat mag de pret niet drukken ;)
jep, zo is dat. Voor een uitermate goede steak rij ik soms naar Koblenz 8)
Arnhem, ik weet niet wie daar nog zit. Zover ik weet komen de meeste vanuit richting Eindhoven.

---edit--- Misschien dat Steven FinLux plannen heeft om te komen, die zit daar bij jou in de buurt,, dan kan ie gelijk een setje HiVi's meebrengen :lol:

Ed.
Hoi Ed (en Steven ook ;) ) Jahoor, das geen enkel probleem Wie mee wil rijden vanuit Arnhem (of omgeving) laat maar weten,ik heb nog 3 stoelen over :)

Geplaatst: zo 05 aug 2007, 13:19
door rho
Zoals het er nu naar uitziet is dat weekend nog vrij. Dus dan heb ik ook best wel veel zin om af te komen naar Schilde!

De kans bestaat dat er iets tussen komt dat ik echt niet wil missen, maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat dat juist op de 19de zal zijn.

Je mag mij er dus bij tellen. :D
Moest het dan toch niet lukken meld ik dat zo spoedig mogelijk.

We zitten dus op 7

Geplaatst: zo 05 aug 2007, 20:36
door asterduc
Tof jongens, er begint wat beweging in te komen.

Aan alle anderen die verwachten te komen, geef dit aub aan in de telling zodat ik de nodige voorzieningen tijdig kan voorbereiden.

Bedankt.

Ed.